sobota, 28 września 2019

Daricae


Obraz może zawierać: ptak


'Moja droga życiowa wygląda tak, 
że w jakimś momencie pojawiają się ludzie, 
którzy stają się moimi przewodnikami duchowymi. 
To kim są i co ze sobą przynoszą rezonuje ze mną 
i zaczynam podążać ... 
Ku mojemu zdziwieniu .. Za sobą ...'

- napisała Daria przelatując przez moje życie podobnie...
Kiedyś coś napisała na blogu, a ja odpisałem podobnie.

Tak nasze ścieżki się spotykają na jakiejś ich niwie,
Tak samo się stykają, ale bez splatania i rozchodzą.

 Obraz może zawierać: drzewo i na zewnątrz


Może to jakiś ideał i bez zobowiązań przywiązania,
Albo spotkanie przyjaciół z uśmiechem pożegnania?

'Młody człowieku, nie bywa tak na tym świecie,' - odpisała
'aby jeden posiadł słuszność, a drugi nie miał jej wcale ...'

Obraz może zawierać: ptak


'Obnażyć przekonania = zmienić postrzeganie przeszłości, 
teraźniejszości i przyszłości = proces opcji/wyboru
Dobrego dnia' 


 Obraz może zawierać: ptak

 'Człowiek ma prawo patrzeć na drugiego z góry 
tylko wówczas, kiedy chce mu pomóc, aby się podniósł.'
- Daricae
 Obraz może zawierać: ptak i tekst

Zawsze śmiało sobie pozwalała być wolna w poglądach,
Ale żeby zaraz 'młody człowieku' to nie zupełnie do mnie.

Co prawda można być nie tylko młodym, ale i starym głupcem,
Tak samo mądrym, ale nie w młodym wieku bez doświadczenia.

Nie łatwo będzie tym wspaniałym duszom dzieci indygo,
Życie bywa bardzo brutalne i konsekwentne w wyborach.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst i zbliżenie

Na to liczę i na ciągły uśmiech na ich twarzy,
Mądrość w oczach, spokój i wyrozumiałość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz