wtorek, 17 września 2019

Myśli.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją i tekst

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=mpsMyzpxdVI&fbclid=IwAR3_PPO0bWVlqynmscgAhABZlMPv0DGu89kN_MEkL69jIddNWpZB7QcmzJ8&app=desktop

Jeśli się wypowiada myśli, ale ze świadomością wszystkiego co jest,
Nigdy nikomu nie zaszkodzimy opinią, no bo taką, jaką i o sobie ...

Warto zauważyć, że gdy komuś zwracamy uwagę z miłością,
Przyjmuje do siebie jako dobrą radę, a nie jako krytykę siebie.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Myśli tak jak i wszystko w życiu wyrastają podobnie jak drzewo,
Mają swoje korzenie zasadniczy pień, konary i na gałęziach liście.

Tak samo kwitną z miłością i podobnie schną krytyką jesieni,
Opadają bezzasadne, żółkną od złości i czerwienieją ze wstydu.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Rosną razem z nami i razem z brakiem oceny złe usychają,
Kwitną poezją pięknych słów i rozpleniają się jak chwasty.

Sai Baba mnie zainspirował swoimi myślami aby nazwać ten blog,
Najpierw ten pierwszy jako Dnia- myśli, w WP, a potem odwrócić.

Obraz może zawierać: kwiat i przyroda

Dopiero teraz zwróciłem uwagę na formę podobną do Bhagawadgity,
Krótkie i treściwe jak w zamkniętym pudełku formy na zasadzie rytmu.

No cóż myśl w dniu odnosi się w pewnym sensie do TERAZ,
Co dziwne jak sam zauważyłem trafia w każdym czasie bytu.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Zaczynałem od myśli, a potem czekałem na odpowiedź,
Początkowo nie wiedziałem na co i czekałem w napięciu.

Całkiem niepotrzebnie i bo szybko nauczyłem się zapominać, ale wyostrzyłem uwagę,
Zawsze udawało mi się znaleźć odpowiedź w jakimś nietypowym zachowaniu ekranu.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Nie domyślałem się, że jestem stale monitorowany, a teraz wiem,
Że zawsze jesteśmy pod opieką niezależnie świadomą, czy nie ...

Chyba dla naszych opiekunów jest ważne, czy 'Calineczka',
Obudziła się i jest świadoma swojego bytu, że tam gdzie jest!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Taki kontakt niefizyczny, a czuciowy jest bardzo subtelny,
Za to efekty jego są trwałe, bo zgodne z przypisaną drogą.

Przed tym byliśmy tak jak kierowcy bez mapy i GPS,
Teraz odzyskujemy kompas, a resztę wybieramy sami.

Obraz może zawierać: noc i na zewnątrz


Takie prowadzenie nam pomaga w wyborach,
A jednocześnie zachowuje prawo wolnej woli.

Nie da się ukryć, że spełnia rolę przepisów drogowych,
A jednocześnie dodaje nam dodatkowe znaki drogowe.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

"Żółty Płomień Oświecenia otworzy umysły ludzkości na Boski Umysł,
a tym samym na stale rozszerzającą się mądrość. 
Boski umysł wnosi ze sobą wyższą świadomość
i nową perspektywę we wszystkich sprawach. 

Integracja wyższej świadomości doprowadzi do podejmowania decyzji,
które są bardziej skoncentrowane na sercu i założone w prawdach,
które kierują wszystkimi Światłymi Istotami Jednolitego Pola Świadomości, Źródła".
 
https://tamar102a.blogspot.com/2019/09/przesanie-rady-dwunastu-g-stankov.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz