środa, 25 września 2019

Podejrzewanie świata


To był najpiękniejszy moment w moim życiu,
Gdy do mnie dotarło, że moje myśli ktoś słucha.

Nie o te tutaj, gdy ktoś je czyta np. na blogu,
Ale te, które już dawno mnie uzmysłowiły...

Że po prostu mam pasażera za tylną szybą tak jak w samochodzie,
O którym wcześniej nie miałem pojęcia poza tym podejrzeniem ...

 Obraz może zawierać: 3 osoby, uśmiechnięci ludzie, ludzie siedzą, ocean, niebo, na zewnątrz i przyroda

Że jestem obserwowany jak Jim w filmie Tramp,
I jako aktor w teatrze życia przez obserwatorów.

Takie podejrzewanie świata podobało mi się w NŚ jak jeden z autorów,
Miał swoją rubrykę w właśnie takim tytule i pisał do mnie podobnie ...

Obraz może zawierać: 1 osoba, buty, dziecko i w budynku

To on w pewnym sensie zainspirował mnie do moich myśli,
No cóż, no bo czego można być pewien w iluzji postrzegania.

Jedynie tylko siebie i o to chodzi Stwórcy i duszy odtwórcy i ego,
Aby zagrać swoją rolę tutaj sam i niepowtarzalnie inną od innych.

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, dziecko

Jak ona, którą pamiętamy wszyscy wielu pokoleń,
Bo nie naśladowała nikogo innego i była jak sobą.

Obraz może zawierać: tekst

Skończyć z podejrzewaniem i przejść na twórcze uczucia,
Każdy zachwyt nad pięknem, piękno tego uczucia tworzy.

Może tak wygląda kreacja czasoprzestrzeni?
Sami wybieramy z całości interesującego ...

A na wspólnym oglądamy mieszaninę całości,
Podglądając się nawzajem komentując i oceniając

Obraz może zawierać: 1 osoba


Tak do niego przywarliśmy energią uwagi nasycenia,
Że zapominamy o tym naszym pierwotnym postrzeganiu.

To dlatego warto wrócić do siebie,
Jak do dzieciństwa niewinnej radości.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz