czwartek, 30 maja 2019

Praca


Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „Wybierz sobie zawód, który lubisz, a całe życie nie będziesz musiał pracować. jakosiagnacsukces.eu Konfucjusz”

Nie tylko dla siebie, ale głównie dla pracodawców,
A więc praca jest twórczo zastępcza. bo dla kasy...

Podział  dochodów jest tak samo jak praca niesprawiedliwy,
Jak na poniższym obrazku i ma sens dochodu najbogatszym.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją i na zewnątrz, tekst „Without politicians who would water trees in rain?”


Praca wymusza niejako robienie czegoś pod przymusem,
Więc zastanówmy się jak to zmienić, bo nie da się obrazu.

Cała to dyskusja na fejsie upewniła mnie w pewnym podejrzeniu, 
Że to wszystko co widzimy razem jest niewidzialnym potencjałem.

Stworzonym wszystkiego co w nim jest, a my jak te muchy widzimy z niego 
Tylko ten kawałek gówna co nas jarzy, ale może być, że i ten, co przez innych.

To stąd taka kakofonia niby różnych obrazów tego samego np. wypadku, 
Ale jedno jest pewne widzimy postrzeganiem fotochemicznym w głowie.

Obraz może zawierać: drzewo, na zewnątrz, tekst, przyroda i woda


Nie da się zmienić postrzegania tego na obrazie, który zastygł w głowie,
Ludzie nim są tak zajęci, że nie widzą innego rozwiązania jak zamazanie.

Walczą o ten, który mają, jak Polacy o Częstochowę, zamiast go zapomnieć,
Popatrzeć w 'tu i teraz' co się zmieniło w naszym postrzeganiu i uśmiechnąć.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

To tak jak dziecko co daje się nastraszyć tu niewidzialnym wyobrażeniem Baby Jagi,
Ja przykładowo sobie wyobraziłem siebie machającego z brzucha wilka do kapturka.

Do tego momentu wszystko rozpływa się nam śmiechem, a strach chowa rogi,
Ale w życiu dorosłym zaczynamy wierzyć w te cudze i przyjmować je do siebie.

Tak stworzona zaćma w oku zabiera nam część tej prawdy obrazu,
Na dodatek ktoś nam włączył drganie oka 70 cykli na sekundę ...

Wiemy, że nie ułatwia to widzenia o czym przekonali się astronauci,
Widzieli podobno wszystko ostro jak z wierzy kontrolnej bez drgań.

Obraz może zawierać: chmura i na zewnątrz

Z przeczytanych książek też tworzymy dalsze obrazy wyobraźnią,
Może to zaciemniać wtedy, gdy wierzymy na słowo i we wszystko.

Ja natomiast jako niewierny na słowo, a pragmatyczny szukałem
Prawdy, pomiędzy wierszami, czyli tego co skłaniało do pisania.

Tak sam złapałem zjawisko w nich odpowiedzi na moje własne pytania,
To był przełom odnalezienia intuicji i braku w czymkolwiek przypadku!

Obraz może zawierać: tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz