poniedziałek, 27 maja 2019

Kwiat Życia


Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Jak wiecie ja sam nie będę tego powtarzał co prelegenci,
Podobnie jak Melchizedek, co opisywał go jako konstrukt.

Gdyby się zastanowić jak zbudowana jest faktura materii,
Szczególnie nas interesująca w 3D z punktu płaszczaka ...?

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i kwiat

Dlatego piszę swoje własne wnioski na podstawie doświadczeń pragmatyka,
Właśnie wtedy, gdy mnie to dręczyło to znalazłem się w szpitalu na OIOMIE. 

I tak jakby dostałem potwierdzenie po zabiegu w miejscowym znieczuleniu,
Przy zakładaniu kardiowertera, przez trzy dni miałem wyświetloną firankę ...

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Tuż przede mną zawisła tak jako firanka żywa i reagująca na myśli,
Jak telebim składająca się z oczek, właśnie takich jak Kwiat Życia.

Pisałem o tym przed laty, ale wracam często do tego z uwagi na sny,
Sny teraz stały się wyraźniejsze tak jakby z równoległych światów.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Pisałem również, że w ten sposób wlatując za pomocą myśli do nich,
Zwiedziłem wiele światów równoległych, a każdy zawierał odpowiedź.

To tak jak z Alicją z krainy czarów, a tylko w trakcie dnia szpitalnego,
Miałem podgląd świata rzeczywistego jak i kontakt np. z pielęgniarką.

Obraz może zawierać: noc

W jednym dostałem odpowiedź na to, czy sam jestem widziany,
Szybko się wycofałem czyniąc popłoch na placu jakiejś tam wojny.

Wtedy natychmiast skojarzyłem to z naszymi zjawiskami UFO na niebie,
Zrozumiałem, że w nich można się pojawić świadomością i jako energia.

Obraz może zawierać: tekst

Wróciłem do tego, bo mam wewnętrzne przeświadczenie, że to jest ważne,
Z uwagi na zakończenie cyklu większość z nich jak ludzi u nas go kończy.

Pewnie tak wygląda przegląd i sprzątanie, czyli zbieranie rozsypanych nici czasu,
Aby zebrać w jedną taką najważniejszą w danej chwili i gotową do transformacji.

Stąd nie reagujmy gwałtownie wypieraniem ich jako zjawisk,
Nietypowych z punktu widzenia rozsądku, jak zjawy i duchy.

Obraz może zawierać: roślina, kwiat, na zewnątrz i przyroda


Akceptujmy je z miłością, bo są one tylko dla nas i do nas,
Nikt inny nie będzie widział, tak jak np. wspólne hologramy.

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, tekst, na zewnątrz i woda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz