czwartek, 9 maja 2019

Odpowiedzi

Obraz może zawierać: drzewo, tekst, na zewnątrz i w budynku

Kiedyś leżałem na Słońcu w lesie z zamkniętymi powiekami,
A za nimi przesuwały się cienie nieprawdopodobnych kolorów.

Wtedy zastanawiałem się nad tym jak Ziemia jest zapładniana,
Wiedziałem, że nie od zewnątrz tylko jak wszystko i od środka.

Nagle tuż pod lekko uchylonymi powiekami zobaczyłem ich odbicie,
Jak cienie na ekranie, ale wiadomo, że z jakiejś wewnętrznej kliszy.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Wtedy zobaczyłem jako kody padające na ziemię jako embriony,
Pewnie tak to odebrał mój umysł na podstawie dostępnej wiedzy.

Jak znaleźć odpowiedzi i to w samym sobie, to ćwiczyłem to latami,
A tu nagle pomiędzy nami znajduje się osoba, co ma je natychmiast.


Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, na zewnątrz i przyroda

A ja w podobny sposób teraz odnalazłem Semjase:
https://www.facebook.com/przekaz.wiedza/posts/1146997092114989?__tn__=K-RH-R




Nieprawdopodobna wiedza i natychmiastowe w komentarzach odpowiedzi,
Nie jestem w stanie mieć taką wiedzę rozkodowaną i płynącą z wymiarów.

SEMJASE{
"Pochodzę, z systemów Wega-Lira - które również są przesunięte do innej
konfiguracji przestrzeni w stosunku do konstelacji Wega-Lira
 i w tej konfiguracji jest to przestrzeń Eteryczna z odmiennej konfiguracji przestrzeni,
która jest przesunięta o neosekundę
i może zostać tylko przeniknięta przez tzw."bramę wymiaru"

Semjase

Nagle poczułem dreszcz i świadomość, że muszę ją skopiować z fejsa,
Gdyby nagle komuś strzeliło do głowy to wszystko zablokować ...

Jak dwa moje blogi Wino Duszy i ten Myśli dnia, gdy wklejam link,
Dostaję komunikat: 
'Ten post jest niezgodny z naszymi Standardami społeczności dotyczącymi spamu'

A więc tknięty weną z góry szybko skopiowałem z fejsa na stronę Wino duszy:
https://winowinowinocd.blogspot.com/p/semjase.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz