sobota, 25 maja 2019

Normalność


Obraz może zawierać: 1 osoba

Duchowość, weganizm znów jest dążeniem do normalności
 - nowy system na naszych oczach rośnie.
Moje zdanie!
W.T.

Normalność to nie drgający kamerton umysłu, 
wystarczy w niego uderzyć oceną czy strachem,
 a zadrży chaosem - to moje

Obraz może zawierać: noc i tekst

 Przed chwilą wracałem z psem z ogródka, a na półpiętrze,
Widzę jak obserwuje młodego jeżyka na oknie i o dziwo...

Dał się bez drgnienia trzepotania obawy wziąć w ręce i wypuścić,
Przez otwarte okno na wolność, to jest chyba już taka normalność...

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i na zewnątrz

Za normalność już biorę nawet wtedy to, gdy ktoś bliski ogłasza,
Wcześniej gwałtownie odrzucone rewelacje, a teraz jako własne.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, niebo, na zewnątrz i tekst


Dla mnie już to normalność, że nie wdaję się w ostre potyczki o racje,
Ze spokojem staram się przyjąć krytykę prowokacji, np. sposobu jazdy.

Zawsze mnie drażniła cisza przed burzą w samochodzie,
Jakby nie było wcześniej czasu i miejsca gdzieś indziej.

Obraz może zawierać: tekst

Trudno w takim przypadku być tylko obserwatorem jako kierowca,
Gdy właśnie to ta funkcja jest niezbędna dla bezpieczeństwa jazdy.

A wtedy to właśnie dopadają cię dawne żale pasażera,
Bo ma akurat teraz czas nie mając niczego do roboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz