sobota, 8 marca 2014

Vesica Piscis



This graphic illustrates the transcendental aspects of the Vesica Piscis. 
If you look closely you will see 4 different sizes of the Vesica Piscis, all empirically connected . . . 
part of the infinitely expanding and contracting nature of Sacred Geometry. 
The Vesica Piscis is THE WOMB of The Universe! ENJOY! 

Vesica piscis (łac.dosł. "rybi pęcherz") – krzywa o migdałowatym kształcie, 
powstała w geometrii euklidesowej przez przecięcie się dwóch okręgów, 
o równych promieniach i w taki sposób, 
że środek jednego okręgu leży na okręgu drugim.

To nasz tajemniczy kwiat życia i zaklęta kraina iluzji,
Taki symbol kształtu oddziela nas o całości bytu tak jak,
Oddzielona jest kropla wody oceanu rzeczywistości bytu. 

Jest ona nią samą, jak i częścią całości,
Tak, aby każdy mógł być sam, ale i Jedni,
Od wewnątrz rozwijał świadomość całości.

Tak jak słowa: "Ja to ty, ale ty we mnie"



Czy nie tak widzimy, kiedy to nasza świadomość jest wystarczająco duża,
Tak jak teraz, kiedy odkrywamy wymiary samego siebie począwszy od 4D?
Już od niedawna i nie tylko po roślinnym DMT, ale własnym tym człowieczym,
Będziemy spoglądać na swoje czyny w niższym i brać za nie odpowiedzialność!

To tak podobnie jak z naszymi dziećmi wychowanymi na otwartym morzu,
Możliwości poznawczych umysłu, czas by nauczyć się odpowiedzialności!

Co teraz tu tworzysz, to przeżywasz i za to karmą odpowiadasz w całości,
Nie da się dłużej z kartą ucznia i nauczyciela dzieci uczyć petardą strachu,
Ściskać gumką uwagi na 45 minut, by potem spuszczać jak psy na 15 minut.



Dziś miałem znaczący sen w którym leżałem w puchu,
Marzeń i miłości, i razem z kobietą mego życia u boku,
Było to w nieokreślonym miejscu i czasie jak w niebie.

Zaraz potem moja partnerka zwróciła się z radością do mnie,
Zaskoczona teraz obecnością kina domowego wszech-czasów,
I wykrzyknęła z radością, że wchodzi w tą grę razem ze mną.....

Mimo uprzedzenia przeze mnie, że będzie to czasem nie do zniesienia,
Kiedy stanie się na początek moją matką, potem córką, podjęła decyzję,
Uprzedziłem, że będzie żoną i kochanką i wszystkimi kobietami tu świata,
Kochanymi przeze mnie i znienawidzonymi, ofiarami i oprawcami karmy.

Mimo tego podjęliśmy tą decyzję i zaczęła się nasza podróż:
http://tamar102.bloog.pl/id,340341766,title,Wiadomosci,index.html


Podróż naszych dwojga ról i przeciwnych płci i dwoistości natury,
Jak podróż Adama Kadmona i biblijnej Ewy trwającej eony czasu!

Ciekawe, że ten sen przyszedł do mnie z przekazem Mateusza,
Jako kompilacja całości wiedzy wszechświata Kwiatu Życia..

To, że w takim śnie życia jak w super kinie żyjemy teraz,
Nie mam najmniejszej wątpliwości i każdy ma też swojego;
Adama i Ewę jako początku i wcześniejszy plan programu gry.



Nawet huragan i wszystko inne jest oparte, na świętej geometrii Fibonacciego,
To ona jest interfejsem i przeglądarką naszego programu kosmicznej gry życia!

Dla wszystkich kobiet pochodzących od Ewy od autora,
Zgodnie z dzisiejszym dniem kobiet składam im i życzę,
Pogodnego snu życia i dalszego rozwoju świadomości..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz