sobota, 15 marca 2014

Niebo

Ella w niebie
Modliła się do Boga,
modliła gorąco,
żeby z niej zrobił
białą szczęśliwą dziewczynę.
A jeśli już za późno na takie przemiany,
to chociaż, Panie Boże, spójrz ile ja ważę
i odejmij mi z tego przynajmniej połowę.
Ale łaskawy Bóg powiedział Nie.
Położył tylko rękę na jej sercu,
zajrzał do gardła, pogłaskał po głowie.
A kiedy będzie już po wszystkim - dodał -
sprawisz mi radość przybywając do mnie,
pociecho moja czarna, rozśpiewana kłodo.
Wisława Szymborska
Jeżeli czekamy, że ktoś nas pokocha, zanim pokochamy siebie, schudniemy, dostaniemy lepszą pracę, zanim pokochamy siebie, to sobie poczekamy...
Na fotografii Ella Fitzgerald



We are the universe looking at ourselves...

All matter is made of atoms that were originally created in the center of stars, 
so our eyes are looking back in time at the very things 
that created them in the first place when looking up at the night sky...




Czy rzeczywiście patrzymy jak przez mikroskop,
Codziennie na siebie jak w przeszłość dokonaną?

Czy nasze oczy nie kierują się czasem jedynie na to, co już dokonane,
A teraz aby wrócić do siebie musimy się oderwać od tego mikroskopu,
By zajrzeć z powrotem w głąb serca siebie i oderwać się od przeszłości?

"Jako mrówka nie sięgam wzrokiem tak wysoko" ktoś zawsze powie..

" Mrówczy świat masz przed sobą, a TY zaglądasz do niego, tak jak ja w szpitalu.."
/Ja odpowiem/

"A mnie chodzi w sumie o to, żeby już wreszcie zakosztować, 
tych wspaniałości, które nam się tak obiecuje i obiecuje./ktoś powie/



"Jak możesz kosztować przeszłość to takie złudzenie jak lizanie ekrany TV"
/ja odpowiem/

Nie wiem, czy ta dyskusja jak z Martą, do czegoś prowadzi,
Ale wiedziałem zawsze, że kiedy jestem w iluzji, muszę być;
Zmysłowym jej obserwatorem i twórcą zarazem, czyli sondą.

Nieba, Nirwany, czy też Stwórcy samego, jakie to ma znaczenie?
Jestem świadomością, która siebie samego doświadcza w realu.

Ten świat jest jak echo wcześniej wypowiedziane,
A teraz przez te oczy do nas z powrotem tu wraca...

Będąc obserwatorem tego planu niczego z echa zmienić się już nie da,
Możemy jedynie w tu i teraz pomyśleć inaczej, a wtedy się echem objawi.


http://www.cda.pl/video/1062748f/Atlas-Chmur---Cloud-Atlas-2012-Napisy-PL-HD

Ulubiony przeze mnie film powyżej on lepiej to tłumaczy,
Ukazuje i życie i wcielenia i podstawy prawd boskiej gry.

Jak kiedyć napisałem, jesteśmy tu powielanymi dziećmi Adama,
Kadmona i Ewy, tak jak kserokopie trochę zmienionych opcji.
Nie powinno nas to przerażać, ani na siebie się samych złościć.

Co innego wiedzieć, a co innego realnie przeżywać, choćby i miłość,
Dla każdego ona coś innego znaczy, smakuje, drażni, czy podnieca,
Jeśli taką różnorodność sprowadzimy do niepowtarzalności to obłęd.

A tak jest, to co nie powtarzalne jest zdrowe i akceptowane,
Nasycane energią życia czi, maną, czy energią podstawową,
Prawdopodnie kurek jej weryfikuje zasada nie powtarzalności,
Stąd to co powtarzane żyje dłużej martwe jak plastyki i tworzywa,
Bo życie to ciągła zmiana jak przepływ wody świeżej w strumieniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz