sobota, 26 maja 2012

George Kavassilas - „Nasza Podróż i Największy Sekret na Ziemi.” Cz.3




Trudno z nim polemizować na temat Boga,
Bo każdy z nas uważa Go za coś innego,
Ja uważam to najprościej, że jest Źródłem;
Wszystkiego jak leci, a więc i nas również!

Dlatego nie możemy mieć wrogów i przyjaciół,
Bo dla gry i zabawy dzielimy się będąc Jedno!
Im dalej od Źródła tym większa różnorodność,
Formy, gęstości, kształtów czy kolorów Jedności!

To samo czynimy z grami w komputerze,
Stwarzając świat pozornych dwoistości,
Bez dualizmu nie byłoby dobrej zabawy,
Ale warto pamiętać, że jesteśmy Jednością!



http://www.ezoteria.pl/artykuly/rok-2012/166-george-kavassilas3.html



 

Komentarz Marty:

Do mojego Źródła

Twoja miłość mnie dotyka,
Twoja miłość mnie przenika,
ale ja jej nie czuję, nie czuję.
Wszędzie czytam, że kochasz,
więc mi pokaż to, pokaż,
bo czcza wiedza mnie tylko dołuje.

Moja odpowiedź w imieniu Źródła:

Już niedługo kochanie, pokażę Ci wszystko,
Twoje i moje staranie, jak Jedno cmentarzysko,
Wątpliwości, bólu zapomnienia i nieszczęść smutku,
Wszystko razem połączone radością dwoistości dualizmu,
Jako ucichły kamerton naszych drgających uczuć i marzeń..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz