wtorek, 29 maja 2012

Ciekawe doświadczenie

Wczoraj przyszła mi taka sama myśl o jądrze Ziemi w ogródku,
Siedząc na leżaku w klapkach bo mam dość często zimne nogi,
Więc opuściłem dwie ręce i zbliżyłem je do trawy myśląc o Gai,
Wtedy to szybko podniosłem do góry ze zdziwieniem i strachem,
Że siedzę na kopcu mrówek i że mnie oblazły, aż po same łokcie,
Ale nic takiego się nie zdarzyło, bo to było tylko dziwne wrażenie,
Zaraz za nim przyszła myśl, że to może podnoszenie wibracji Ziemi.

Choć przyznaję, że pierwszą myślą co przyszła była ta o aspektach astralu,
Ale szybko tą myśl porzuciłem na rzecz dostrajania się do naszej Gai Matki!
Dziś już najpierw spokojnie postawiłem nogi, a potem sprawdziłem rękami,
Nie zauważyłem wczorajszej różnicy, więc mam zamiar czynić to codziennie!

I razem z Nią spokojnie podnosić częstotliwość wibracji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz