środa, 26 kwietnia 2023

Przesłanie Gai na Dzień Ziemi 22 kwietnia 2023

 

Deganiego https://connectiontohealing.org/  

Najdroższy, jestem Gaja, wasza matka, wasza ziemska matka.  

Zostaliśmy stworzeni, zbudowani z tych samych składników, 

z Miłości, ze Światła, które jest uformowane w sferę fizyczną.  

Ty jesteś ze mnie, a ja z ciebie. 

 Są chwile, kiedy zauważasz, 

że bryza przepływa przez twoje ciało. 

A może gęsia skórka lub dreszcze. 

I ja też mam swoją bryzę, jak wieje wiatr, 

jak szeleszczą liście.  

Wszyscy mają przynieść wam zrozumienie, 

przesłania, że jesteśmy jednością. 

I że istnieje święta komunikacja między mną a tobą. 

 I że jako ostateczna część waszej boskiej jaźni otrzymujecie przesłania, 

aby napoić pragnienie wodą, otrzymujecie przesłania, 

aby nakarmić swoje ciało, ale jest też pokarm wewnętrzny.  

Wszystko, czego potrzebujesz, jest w twoim świętym ja, 

tak jak wszystko, czego potrzebuję, jest we mnie. 

Czy są chwile, kiedy walczę i płaczę?  

Tak, 

bo nie zawsze byłem traktowany w święty sposób.  

Moje ukochane dzieci nie słuchały moich znaków, 

nie słuchały moich orędzi, nie słuchały, 

jak powinnam się mną opiekować. 

Ponieważ jako twoja matka zapewniam ci twój dom. 

Jesteś w moim ciele.  

Bo kiedy dajesz sobie możliwość otwarcia kanału, 

w którym możesz odbierać i słuchać, 

a następnie możesz podjąć działanie,

 wtedy naprawdę szanujesz siebie. 

 Czy ja cię kiedykolwiek krytykuję? 

 Nie. 

Wszystko, co dla was robię, jest z Miłości. 

I wy mówicie, ale Gaja, 

Matko Ziemio, co z tym, 

że przynosisz huragany i co, 

kiedy sprowadzasz pożary,

 a co, kiedy sprowadzasz suszę?  

Moje słodkie dzieci, to tylko po to, 

abym mógł dojść do równowagi i nadal zapewniać wam dom. 

I dlaczego takie rzeczy muszą się wydarzyć?  

Tak jak twoje ciało fizyczne potrzebuje równowagi,

 tak samo jak moje. 

 A teraz, czy możemy razem pracować? 

Tak. Tak jak przynosisz Miłość drogiej matce, 

możesz przynosić Miłość mnie. 

Robiąc to, pomaga to ustabilizować mnie,

a ponieważ jesteśmy połączeni, stabilizuje ciebie. 

 Zacznij zwracać uwagę tam, gdzie boli, 

kiedy trzeba się rozciągnąć, 

kiedy trzeba zjeść pożywne jedzenie.  

Słuchać. Te chwile, kiedy chcesz zjeść to, 

co nie jest odżywcze dla twojego ciała,

 to tylko dlatego, że coś jest niezrównoważone.  

Wejdźcie do ukochanych i słuchajcie.  

Posłuchaj, co ci mówimy. I to tylko z Miłości.  

Pożegnanie. 💕Uwielbiam Gaię i Lee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz