środa, 19 kwietnia 2023

Jeffrey Scott Pears: Wciąż jak górskie jezioro

  Jeffrey właśnie opublikował swoją książkę Embodying Light

 i pozwolił nam w przyszłości zaczerpnąć z niej kilka fragmentów.  

Dodaj głos Jeffreya do wczorajszego głosu Sarah White i wszystkich innych, 

którzy przyszli i wychodzą,

 aby zademonstrować zachodzącą zmianę świadomości. 

 (Spójrz na tę twarz!)

 Nadal jak górskie jezioro  

Nadal jak górskie jezioro. 

 Obserwacja bez oceniania, 

 Boska gra maji. 

 Neti, Neti, Neti.  

Nadal jak górskie jezioro.  

Kolejna chmura myśli, 

 odbijające się w jeziorze.  

Neti, Neti, Neti.  

Nadal jak górskie jezioro.

  Neti, Neti, Neti.  

Górskie jezioro rozpuszcza się,  

nic nie zostawiając.

  EmbodyingLight.org

 Maya = Iluzja, świat; Boską Matką jest Mahamaya, 

Mistrzowska Iluzjonistka Neti = [Jestem, Bóg jest] 

Nie to Steve: Embodying Light jest dostępny w Amazon. 

 Zobacz

 https://www.amazon.ca/Embodying-Light-Crystalline-Lightworker-Meditations-ebook/dp/B0BVRQJQSP. 

 Jeffrey pisze: Wiele lat temu zacząłem mieć doświadczenia duchowe,

 takie jak podróże poza ciałem, wizje świętych, 

przesłania z królestwa zwierząt i niewyjaśnione synchronizacje.

  Chcąc zrozumieć, czego doświadczam, 

zacząłem studiować nauki metafizyczne

 (jogę, alchemię, teologię), zostałem instruktorem medytacji Krija Jogi,

uczęszczając na Intensywne Szkolenie Nauczycieli Medytacji (MTTI) w Świątyni Krija 

Jogi przez dziewięć miesięcy (a następnie uczestniczyłem 

w dodatkowym dziewięciomiesięcznym stażu), 

uzyskałem dyplom z metafizyki w Amerykańskim Instytucie Teologii Holistycznej 

i służyłem jako kapelan międzyreligijnego hospicjum i doradca w żałobie.

  Piętnaście lat posługi umierającym, modlitwa, 

codzienna medytacja i oddanie Bogu pozwoliło mi służyć innym, 

pozostając zakotwiczonym w Boskiej miłości,

 bhakti jodze i medytacyjnym stylu życia. 

 Praktykowanie i nauczanie ucieleśnienia boskiego światła poprzez służbę innym, 

modlitwę, kontemplację, medytację, dietę, pranayamę, mantrę 

i obcowanie z osobistą formą Boskości jest sposobem, 

w jaki służę ludzkości.  

Może jesteś na podobnej drodze? 

 Aby zapoznać się z innymi głosami, 

zobacz The Power of Love and Truth na

 https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/02/The-Power-of-Love-and-Truth.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz