piątek, 14 kwietnia 2023

Judith Kusel: Bycie

  http://www.judithkusel.com  

 

Zakres i ogrom tej zmiany w tej chwili jest po prostu nie do opisania.  

Im bardziej przyjmujemy nasze nowe Ciało Świetliste, 

tym bardziej przemieniamy się w czystą,

 kochającą duszę i Istotę, 

w rzeczywistości jesteśmy zjednoczeni 

ze wszystkimi innymi duszami i istotami, 

a mimo to wciąż jesteśmy wyjątkowym stworzeniem. 

 Właśnie przeczytałem to wczoraj:

 „W stanie 5-wymiarowym wiesz,

 kim jesteś w czasie, czego się uczysz od każdego

 i jak każdy jest odważną i odważną misją, 

dzięki której Źródło uczy się więcej o sobie. 

Jako duch automatycznie transmitujecie wszystko,

 czego się nauczycie, we wszystkich pasmach częstotliwości, 

tak aby wasze odkrycia mogły cieszyć się 

poprzez bezpośrednie poznanie. 

Dlatego każdy najmniejszy szczegół Twojego życia jest tak ważny: 

jesteś odkrywcą i badaczem Wszechświata”. 

(Tony'ego Stubbsa). 

 Amen.  

 

Jestem Chrystusową Istotą: Jestem w jedności z Duchem  

Jestem Chrystusową Istotą;  

Jestem w jedności ze Wszystkim Co Jest;  

Światło mojej własnej Istoty świeci na mojej ścieżce Jestem Chrystusową Istotą: 

Jestem w jedności ze Wszystkim, 

Co Będzie Trzymam lśniące Światło Źródła w moim sercu 

 Chodzę w jedności z Duchem  

Śmieję się w jedności ze Źródłem Kocham w jedności z moimi bliźnimi  

Jestem Chrystusowym Duchem: 

jestem mostem między niebem a ziemią. 

 (Wezwanie do jedności, Tony Stubbs)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz