środa, 19 kwietnia 2023

Matt Kahn: Wolni od strachu

 

Kiedyś zdałem sobie sprawę, 

że mój trwający całe życie strach przed odrzuceniem przez ludzi pokazał mi,

 że próbuję tylko zaimponować lub zaangażować ich ego, 

które trzymało mnie w zamknięciu.  

Kiedy zdałem sobie sprawę, 

że nie mogę zostać odrzucony przez czyjąś duszę, 

to po prostu przypadek, 

że wielu ludzi nie jest jeszcze świadomie zakorzenionych w swojej duszy,

 wtedy wiele moich lęków zaczęło się rozpuszczać.  

Zauważyłem,

 że wyszedłem ze schematów zmiany kształtu,

 zadowalania ludzi i ostatecznie wycofałem się 

z mojej samozwańczej pozycji bycia „wszystkim dla wszystkich”. 

 Pod jego nieobecność zacząłem zadawać sobie głębsze pytania: 

 Kim jestem dla siebie, bez względu na to,

 jaki jestem lub nie jestem postrzegany przez innych? 

 Jak reprezentuję siebie, czy spotykam się z aprobatą czy krytyką? 

 Jakie są najwyższe wartości, 

które mogę urzeczywistniać, 

zamiast pokazywać, kim jestem, 

ako przedstawienie nieustannie błagające o uwagę innych?  

Kiedy zamieniłem moc mojej boskiej suwerenności na stres

 i presję służenia wymaganiom i oczekiwaniom ego innych ludzi?  

Gdzie wyobrażam sobie siebie w przyszłości 

 jakich wyborów mogę tak odważnie dokonać, 

aby stać się tym, 

który tak promiennie żyje w tej wyższej wizji? 

 Gdy takie pytania zaczęły kiełkować w świadomości, 

zacząłem dokonywać nowych wyborów, 

powoli, ale pewnie, 

po jednej interakcji na raz.  

Nie musiałem już przepraszać za własne istnienie ani odpokutować za przeszłość, 

którą musiałem dokończyć, 

mogłem teraz zrobić każdy śmiały krok naprzód w zupełnie nowym kierunku. 

 Aby pomóc ci uwolnić się od takiego lęku i pozwolić, 

aby świeżo wzmocnione wybory zaczęły kierować cię w nowym, 

ekscytującym i satysfakcjonującym kierunku, 

ciesz się tym powtórzeniem za mną: „Pozwalam,

 aby wszystkie stopnie zmiany kształtu, 

podobania się ludziom, 

potrzeba imponowania lub zarządzania ego innych ludzi, 

wszelki strach przed odrzuceniem,

 odwetem lub nieświadome tendencje do bycia „wszystkim dla wszystkich” 

zostały usunięte z mojego umysłu. pole energetyczne, wróciło do Źródła, 

z którego pochodzi, całkowicie przetransmutowane i całkowicie wyleczone. 

 Od tej chwili postawiłem sobie zamiar, 

aby Wszechświat pomógł mi w pełni i autentycznie być sobą,

 bez względu na to, 

jak jestem widziany lub nie widziany przez innych.  

Niezależnie od tego, czy spotka się to z aprobatą, czy krytyką, 

zamierzam w naturalny sposób uosabiać moje najwyższe wartości, 

zamiast przedstawiać to, kim jestem, 

jako przedstawienie nieustannie błagające o uwagę innych.  

Nie biorąc na siebie stresu i presji służenia wymaganiom 

i oczekiwaniom ego innych ludzi, 

przyjmuję moc mojej boskiej suwerenności i proszę Wszechświat, 

aby działał przeze mnie, 

abym mógł ją odzyskać i otrzymać w pełni.  

Poprzez tę intencję i moc Energii Źródła, 

która przepływa przeze mnie, 

manifestuję swoją przyszłą jaźń, 

abym mógł przyjąć wybory, 

których mogę tak odważnie dokonać,

 aby stać się tym, który żyje tak promiennie w tej wyższej wizji, 

którą witam i pozwalam być tym, kim  

Teraz jestem. I tak jest. 

Jestem światłem, jestem światłem”.  

Wszystko dla miłości, Mat PS 

 Aby zastąpić tendencje do utraty mocy powrotem do swojej prawdziwej suwerenności, 

dołącz do mnie, aby zbadać dokładny proces,

 który uwalnia cię od poczucia ograniczenia przez trudnych ludzi, 

uwolnienia od planów, oczekiwań i manipulacji innych oraz dokładnie tego, 

jak wchodzić w interakcje z innymi na różnych poziomach świadomości

bez oddawania swojej mocy lub wciągania w gęstość 

lub wzornictwo innych ludzi. 

Zarezerwuj tutaj miejsce na książkę 

Razem jako jedność: jak pokonać trudności — raz na zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz