środa, 12 kwietnia 2023

Intuicja

Intuicja to cichy szept Stwórcy niezależnie od treści,

Bo Stwórca przejawia się każdemu z pozycji lustra>

Taka jest prosta idea wolnej nieprzymuszonej tu woli,

By ją zachować spełnia nasze najskrytsze marzenia!

 

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Najwyższe Żródło bije W Tobie cichym szeptem intuicji. Ucz się słuchać tego głosu, ufać mu, podążaćza za Nim. Jest Twoim najlepszym Przewodnikiem.”

 
 Może podpowiedzieć jak zabić i tak samo jak mamy kochać,

 Ale gdy do intuicji już dorosłeś podpowiada jak się wznosić.


 Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Czasami budzę się i muszę sobie przypominać że: „Wszystko jest ze mną w porządku. Mam wzorce do oduczenia się, nowe zachowania do ucieleśnienia i rany do wyleczenia. Ale nie ma nic złego w istocie mnie tym, kim jestem. Jestem w procesie oduczania traumy pokoleniowej przypominania sobie miłości. A to wymaga czasu" StIRS”

 

Aby zacząć się wznosić trzeba serce otworzyć na energię,

Ale wznoszącą energią jest tylko energia miłości ze Źródła.

 

Stąd tak wiele nieporozumień co do niej i jej efektów,

Bo nie znajdujemy jej na zewnętrznym ekranie umysłu.


Można ją namacalnie poczuć gdy pokochamy bezwarunkowo siebie,

To jest wewnętrzny żar rozpalany uczuciem połączenia ze Źródłem.

 

Gasi go każda myśl powiązana z ekranem naszych zmysłów umysłu.

Nawet taka szlachetna jak Jima Careya bo to tylko dla naszego ego.


Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Gdy zrozumiesz, że żyjesz na ziemi w wspólnej projekcji tak jak i wszyscy,

Wtedy możesz jak każdy reżyser mający aktorów w sobie zmusić ich do gry!

 

Tylko dobre intencje idące prosto ze Źródła mają szanse zmienić ciebie i innych,

W tej kolejności bo inni są tylko odbiciem naszych o nich myśli i tak też to grają.


Tak właśnie należy rozumieć naszą wolną wolę,

Czy zło czynisz innym czy dobro, to czynisz sobie. 


Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 

 Bo cały czas zmysły ci podpowiadają udowadniając taką tezę iluzji,

Jaką widzisz po urodzeniu i przylgnąłeś do niej tak jak do ekranu TV,

Tak jak dziecko od momentu urodzenia uczy się rozumienia obrazu,

Z czasem ciągłych doświadczeń maluje jak artysta coraz nowy i nowy,


Tak stworzyliśmy cały kosmos z gwiazdami i całą ziemię i wszystko co na niej,

Wiedzą zdobytą od innych, rodziców, nauczycieli książek i własnej wyobraźni.


Gdy serce ją chwilowo wyłączyło zatrzymując się podczas zabiegu w szpitalu,

Nagle poczułem się wolny i lekki całością siebie innego obrazu świadomości. 

Był on inny, bo inaczej postrzegany jako pozazmysłowo i otaczał mnie całego.

W zasadzie ja nim byłem, a on mną razem i przy tym ekstaza uczucia wolności!!

 

Więcej na podobny temat:

https://tamar102a.blogspot.com/2023/04/the-wisdom-of-council-zaproszenie-do.html

 https://www.youtube.com/watch?v=sFMUnidpXEg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz