piątek, 18 marca 2022

Rozmowa dusz z ludzką kolektywnością na rzecz pokoju

 

SOUL CONVERSATION
to the Human Collective for Peace

Please Know I Love You with All of My Heart.
Let me tell You of My Honouring, of My Knowing
That All of You & I are Here to be Peaceful,
Gentle, Graceful Together.

I Have All the Confidence in the World in Us,
in our Abilities, in our Bright Selves to Honour This,
to Change Behaviour for the Comfort of Everyone

to Forgive/be Peace, to be Compassion/LOVE,

to be Gratitude/Joy for the entire Journey.

I & many have abhorrence of behaviour not of love.
Let’s be True to our Sacred Selves, our Sacred Journeys.

I Offer You My Help. I Am Here for You.
I Am Here for You on this Sacred Journey,

this Sacred Unfoldment.

I Have All the Faith in the World in You.
What do You Need? I Am Here for You.

@

/ROZMOWA DUSZ
do Ludzkiej Kolektywu na rzecz Pokoju

Wiedzcie, że kocham was z całego serca.
Pozwólcie, że powiem Wam o Mojej czci, o Mojej wiedzy
Że Wy i Ja jesteśmy tutaj, aby być w pokoju,
Łagodni, Pełni Łaski razem.

Mam do nas pełne zaufanie,
w nasze zdolności, w nasze jasne jaźnie, by to uszanować,
zmienić zachowanie dla dobra wszystkich

przebaczać/być Pokojem, być Współczuciem/miłością,

być Wdzięcznością/Radością na całą podróż.

Ja i wielu innych odczuwamy odrazę do zachowań,

 które nie wynikają z miłości.
Bądźmy Wierni naszym Świętym Jaźniom, 

naszym Świętym Podróżom.

Oferuję Ci moją pomoc. Jestem tu dla Was.
Jestem tu dla was w tej Świętej Podróży,

w tym Świętym Rozwinięciu.

Mam w was całą wiarę świata.
Czego potrzebujesz? Jestem tu dla Ciebie. /

 

***

Od mojej głównej przewodniczki, Catri'anny, 
przez Lindę Dillon, kanał dla Rady Miłości:

Najpierw wejdź w medytację. 
Wejdź do swojego serca i przywołaj Wyższą Jaźń/Zbiorowość, 
z którą chcesz rozmawiać.

Powiedz tej osobie/grupie o swojej Miłości, 
o swoim szacunku, 
o zrozumieniu, że jesteście częścią
 i częścią tego samego świętego kręgu,
 a następnie przekaż wiadomość, 
którą chcesz przekazać.

Wasza rozmowa przenika
 i spływa do umysłu, 
ego, osobowości.

Przesłanie zostanie odebrane głośno i wyraźnie,
 tak aby osoby te zobaczyły, 
że istnieją różne wybory, 
w których dokonywaniu są wspierane.

Mówiąc ze swojego Wyższego Ja do Wyższego Ja 
danej osoby/grupy ~ zaoferuj swoją pomoc 
~ daj im znać, że jesteś tam dla nich.

Fizyczna rozmowa 3D odbywa się po kilku rozmowach duszy, 
po tym, jak rozmowa duszy jest zakotwiczona.

Prawdziwa praca została wykonana poza sferą fizyczną.

Kiedy w rozmowie dusz pytamy: "Czego potrzebujesz?", 
osoba/grupa, z którą rozmawiasz, zawsze udzieli Ci odpowiedzi.

Więc dajesz im to.

Czasami jest to uznanie.

Czasem jest to lekkie popchnięcie.

Czasami jest to więcej Miłości.

Rozmowa z duszą jest najłatwiejszym 
i najszybszym sposobem uzyskania rezultatów.

Writing Love with St. Germaine & the Torch of the Violet Flame

https://voiceoffreedom.ca/soul-conversation-to-the-human-collective-for-peace/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz