niedziela, 27 marca 2022

- Archanioł Michał - O Asztarze

Archanioł Michał - O Isztar


www.sharonandivo.weebly.com

Jestem Archanioł Michał z przesłaniem dla Grupy Anielskich Wojowników.

Z wielką przyjemnością omawiam tutaj pewnego mojego kolegę,

 kochającego człowieka, 

który zadał sobie wiele trudu,

 by pomóc mi w uwolnieniu tej planety z kajdan tyranii. 

Oczyszczona istota Światła, 

która zstąpiła do piątego wymiaru, 

aby zajmować w naszych szeregach pozycję o wielkiej mocy.

Ten człowiek jest błogosławieństwem dla wszystkich, 

służy wszystkim i kocha wszystkich w swoim sercu. 

Mówię dziś o Ashtarze Sheranie, o którym dyskutuje się, 

że jest albo zły, albo nie służy, albo w ogóle nie istnieje. 

To wszystko są fałszywe pogłoski stworzone przez ciemne siły,

 które niczego bardziej nie pragną, 

niż uwolnić się od tego przywódcy Światła

 i kontynuować swoją mroczną zdradę.

 To są ich czary. 

Nie dajcie się nabrać na ich zaklęcia, 

uwolnijcie od nich wasze umysły i uwierzcie, 

bo On jest prawdą.

O mnie samym zbyt wiele się pisze, mówi 

i widziało mnie tak wielu ludzi, 

bym mógł być mitem dla mieszkańców Ziemi. 

Oni wiedzą, że istnieję,

 i dzięki temu moja prawda wśród was jest zakotwiczona.

Ashtar nie jest nowicjuszem w walce o wyzwolenie Ziemi,

 ale nie pomylcie się, jest tak samo oddany i poświęcony jak inni. 

Nonsensy, 

które go otaczają, 

są tworzone przez ciemność

 i to właśnie ciemność w waszych sercach 

nie chce uwierzyć w jego istnienie.

To w was wszystkich leży zadanie wyplenienia tej ciemności, 

a czyniąc to, zobaczycie, 

że on tam jest i był od jakiegoś czasu. 

Do was należy oczyszczenie waszych serc z ciemności, 

abyście uwierzyli w to, co jest prawdą. 

Tylko wtedy będziecie wiedzieć.

Jest o wiele więcej do zobaczenia niż to, ]

w co każą wam wierzyć.

Ja: Tak.

Michał: Nie widzisz wojny na Ukrainie, ale wiesz,

 że tam jest, więc dlaczego nie wierzysz w Isztar Sheran? 

Czy nie masz wiary w to,

 że plan Boga jest realizowany przez Jego sługi:

 ludzi z tego wszechświata,

 aby pomóc wyzwolić cię na ziemi. 

Tylko wtedy, gdy staniesz się widzący, 

będziesz w stanie zrozumieć.

Ja: I to odnosi się do trzeciego oka,

 ponieważ to jest wzrok, 

którego pragniesz, wgląd, 

jak również widzenie psychiczne.

Michał: W rzeczy samej. 

A więc w tym tygodniu ponownie prosimy,

 abyście wysłali swoją kochającą energię do ludzi na Ukrainie. 

Są oni ostrzeliwani przez swoich,

 torturowani przez swoich

 i głodzeni przez swoich.

 To nie Rosjanie szukają śmierci wśród niewinnych.

O, ale łaska Boża niech nawiedzi waszą ziemię, 

aby zło diabła zostało uwolnione z waszego świata.

Ja: Pracujemy nad tym, Michael, pracujemy nad tym.

Michał: Miłosierdzie Boże jest dobre.

 Jego współczucie jest silne. Jego miłość do ciebie nie zna granic.

 A jednak ty wbrew Jego woli cierpisz. 

Pytam, ale dlaczego?

Tak, to jest ciemność. 

A ciemność, zło, zostanie usunięte,

 abyście na nowo poznali dobroć Boga.

Jestem Michał, jestem waszym zbawicielem, 

jestem waszym przywódcą, 

jestem waszym sercem. Bądźcie błogosławieni, wszyscy.

Adonai.

Ja: Dziękuję ci, Michael

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz