wtorek, 8 marca 2022

Nic nie jest stabilne, Pozwól

Judith Kusel:



Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

"Znajdujemy się w stanie ogromnego przepływu, 

a Ziemia z 5 do 7 wymiaru jest w pełni tu i teraz,

 i jesteśmy dosłownie podnoszeni coraz wyżej i wyżej.

W ciągu ostatnich kilku tygodni odkryłam,

 że nic już nie jest stabilne. 

Jestem zmuszany do bycia elastycznym

 i nie usztywniania się, ale raczej do pozwalania,

 aby wszystko rozwijało się tak, jak powinno.

Stare struktury i formy są naruszane, 

wstrząsane, łamane i rozpuszczane,

 i będą te dusze, 

które teraz desperacko trzymają się starych struktur władzy 

i form oraz starych wzorców kontroli, 

i dlatego przekonają się, że nic już nie działa. 

Im bardziej będą próbować naprawić pęknięcia, 

tym szersze staną się pęknięcia i pojawi się ich więcej.

Musimy teraz świadomie prosić o rozpuszczenie wszystkich starych wzorców,

 starych lęków, starych systemów wierzeń i starych form myślenia, 

działania, bycia, a także wszystkiego, 

co nadal próbuje utrzymać nas na Starej Ziemi 

i w Starym Trójwymiarze (i desperacko próbuje nas tam zatrzymać, 

abyśmy poszli na dno razem z nimi).

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

Dziś rano miałam przekaz, który był głęboki 

i potwierdził mi po raz kolejny, 

że jesteśmy wspomagani i pilnowani i że wszystko, 

co musimy zrobić, to poprosić o pomoc, 

a zostanie nam ona udzielona, 

jednak musimy również wykonać wewnętrzną pracę, 

która musi zostać wykonana, 

abyśmy rzeczywiście pozwolili naszemu staremu Adamowi 

i Ewie całkowicie się rozpuścić, 

wkraczając w Nowe Życie i Nowe Początki, 

w Nową Formę Ciała Świetlnego

 i w pełni w najwyższe stany świadomości.

Afirmacja: Powiedz to 3 razy na głos i tylko wtedy,

 gdy naprawdę chcesz zostawić stare za sobą na zawsze.

"JAM JEST rozkazuje, że wszystkie mniejsze ścieżki 

i stare programowanie matrixa, i wszystko, 

co kiedykolwiek mnie tam trzymało, zostanie teraz zamknięte. 

Wybieram pełne wkroczenie w moje mistrzostwo duszy 

i w moją nową formę Ciała Świetlnego 

oraz w stan 5 i 7 wymiaru,

 z miłością i mądrością."

Tak wiele Miłości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz