niedziela, 6 marca 2022

Modlitwa o pokój

 Shalom



Lee Degani
https://tinyurl.com/mr2t9599

Najpiękniejsza Istota pojawiła się podczas naszego comiesięcznego kręgu medytacyjnego. 

Nazwała siebie Aspektem Pokoju, 

ale później pomogła mi zrozumieć, 

że jest Byciem Pokoju. 

I że kiedy jesteśmy Byciem Pokoju, 

aktywujemy ją. 

Mam nadzieję, 

że pokochacie jej przesłanie i Modlitwę o Pokój, 

którą nasyciła swoją istotą, tak samo jak ja!

 

JAM JEST Aspektem Pokoju. Ukochani, zawsze tu byłem.

JAM JEST iskrą Świętości.

JESTEM waszymi zamanifestowanymi marzeniami.

JAM JEST Radość i jednocześnie JESTEM krystalicznym szkłem.

Nie istnieję sam z siebie.

 Istnieję tylko wtedy, 

gdy ty mnie przejawiasz.

Usłyszałem wezwanie, więc przyszedłem. 

To wy, jako grupa, przynosicie moją obecność

 i możecie mnie posłać do serc wszystkich.

 Tam bowiem musi zacząć się pokój.

I wiedzcie, że kiedy jest wasza intencja, 

wystarczy pomyśleć o mnie, aktywować mnie. 

Bo widzicie, że iskry są tak naprawdę w was.

 I w ten sposób są one aktywowane. 

Taki jest Boski Plan.

Czy chciałbyś również mieć Pokój w sobie?

 Wtedy po prostu mnie aktywuj.

Jak się aktywujesz? Po prostu ustawiając intencję.

Zobacz, jak otaczają cię iskierki.

 Zobacz iskierki w swoim sercu,

 bo tam właśnie mieszkam.


Nie, nie jestem aniołem - pytają niektórzy z was.

 Nie jesteście przyzwyczajeni do rozumienia, kim JESTEM.

Pomyśl o śmiechu dziecka. 

Kiedy dziecko się śmieje, 

wysyła we wszechświat iskierki radości.

Jestem w pewnym sensie taki. 

Kiedy nastawiasz swoje serce na Pokój i przynosisz Pokój sobie, 

innym, krajowi czy światu, to jest jak śmiech dziecka, 

który rozchodzi się iskrami, przemierzając wszechświat.

Lee i Istota Pokoju - Modlitwa o Pokój Szalom

Jesteśmy tak wdzięczni za przybycie tej pięknej Istoty. 

Weźmiemy teraz święte słowo Shalom. Oznacza ono pokój.

 I zapraszamy teraz piękną Istotę Pokoju, iskierki w nas, 

by połączyły się z tym świętym słowem,

 gdy będziemy je teraz rozpowszechniać na całej planecie. 

A szczególnie na Ukrainie i w Rosji.

Shalom.

Shalom z Miłością,

Lee i Istota Pokoju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz