poniedziałek, 28 marca 2022

Orędzie na tydzień

 Archanioł Michał -



Sharon Stewart
www.sharonandivo.weebly.com

Archanioł Michał

Przesłanie na 49. tydzień

Jestem Archanioł Michał z przesłaniem dla grupy anielskich wojowników.

Wasze energie są nadal potrzebne w konflikcie rosyjsko-ukraińskim. 

Wszystko jest nie tak, jak się wydaje. 

Wiele krajów odmawia Ukrainie broni, 

za pomocą której mogłaby walczyć z Rosją,

 a inne trzymają się z dala od tego konfliktu.

Oczywiście DS stara się doprowadzić do eskalacji konfliktu do trzeciej wojny światowej.

 Ich plan pandemii nie powiódł się, 

więc teraz próbują innych środków,

 aby wymordować ludność zgodnie z ich satanistycznym dyktatem.

Musimy stanąć im na drodze. Macie energię, by ich powstrzymać.

Proszę, nadal wysyłajcie miłość na Ukrainę. 

Jest to ważne, aby nie eskalować tej sytuacji i doprowadzić do najlepszego wyniku.

Jestem Archanioł Michał. Jestem waszym przewodnikiem, 

jestem waszym Światłem, jestem waszym wojowniczym sługą.

Bądźcie w pokoju.

Adonai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz