wtorek, 1 marca 2022

Przesłanie dla Anielskiej Grupy Wojowników

 Archanioł Michał: 



 

Sharon Stewart
www.sharonandivo.weebly.com

Jestem Archanioł Michał z przesłaniem dla Grupy Wojowników Anielskich. 

Jestem bardzo zadowolony z decyzji Odeona,

 by pomóc światu poprzez przekazywanie moich przesłań w języku hiszpańskim.

 Gdy więcej osób przyłączy się do nas,

 aby skupić naszą miłość 

i światło na regionach Ziemi potrzebujących kochającej energii, 

nasza moc będzie coraz bardziej odczuwalna, 

gdy będziemy pomagać ludziom w potrzebie.

Tak, to był pomysł Ateny. 

Zawsze dyskutujemy o nowych sposobach zwiększenia mocy Boga na ziemi

 i to był jej pomysł. 

(Ona znowu zabawia Sharon nowymi pomysłami na tworzenie nowych grup.

Widzę, że Kanada ma się dobrze. 

Wiele zostało ujawnione i ludzie reagują w sposób, 

który nie pozostawia żadnego marginesu swobody 

w umysłach ich żądnych władzy przywódców.

Ja: Tak, zamykając swoje konta bankowe 

i otwierając konta amerykańskie, 

aby nie można było ich przejąć.

AAM: Zachęcam cię do tego.

Ja: Więc gdzie jest cel w tym tygodniu? Chyba nie Kanada.

AAM: W rzeczywistości są to Stany Zjednoczone.

Ja: Dobrze. Gdzie?

AAM: Wysyłam energie do dwóch miejsc: Nowego Jorku i Waszyngtonu. 

Chodzi o konwój ciężarówek i chcielibyśmy ograniczyć ewentualną przemoc, która może się pojawić.

Będę z wami wszystkimi. Czuwam nad waszym postępem w tej sprawie i zawsze zachęcam do waszego uczestnictwa i zwiększania potencjału.

Ja jestem Michał, ja jestem waszym przywódcą, ja jestem waszym sługą, my jesteśmy Legionem.

Adonai.

Ja: Dziękuję ci, Michael. Gratulacje z okazji powstania nowej grupy!

AAM: Niech Bóg cię błogosławi, Sharon.

Ja: Ludzie, chcę tylko powiedzieć jedną rzecz. To nie jest wyłączna sprawa tylko moja czy Implant Communications. Jeśli chcecie sami założyć grupę energii miłości, lub jeśli jesteście channelerami i możecie przekazywać wiadomości poprzez cele takie jak ten, zróbcie to! Nie myślcie, że was powstrzymuję, bo tak nie jest. Zachęcam was wszystkich do zakładania własnych grup i rozwijania swoich zdolności. Jeśli jesteście zainteresowani, być może tym właśnie zajmuje się grupa Athena. Więc trzymajcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz