środa, 14 lipca 2021

Rozwijanie Wewnętrznego Dziecka

 Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~



https://tinyurl.com/25um8hhb

Łączenie się i reintegracja wszelkich aspektów wewnętrznego dziecka, 

które nie miały zaspokojonych swoich potrzeb jest czymś, 

o czym mówiliśmy dość często. 

 

Dzisiaj chcielibyśmy dać wam kolejny kawałek, 

który może okazać się pomocny.

Być może niektórzy z Was zostali wychowani, 

aby myśleć o pewnych zachowaniach jako normalnych 

i akceptowalnych, a tak nie jest.

 

 Być może nie otrzymaliście odpowiedniego przewodnictwa,

 którego potrzebowaliście, 

lub też w waszej rodzinie przez wiele pokoleń

 istniał wzorzec nadużycia lub dysfunkcji.

Spowodowało to powstanie uwarunkowań 

i systemów wierzeń, nad którymi wielu z Was ciężko pracuje, 

aby wyewoluować poza nie.  

 

Nawet jeśli twój dorosły umysł świadomie wie,

 że te zachowania nie są w porządku, 

podświadomie możesz nadal znajdować wątki tej energii, 

które nadal pojawiają się w twoim doświadczeniu. 

Tak to jest ponieważ jako dorosły ty znasz lepiej, 

ale twoje wewnętrzny dziecko wciąż przepracowuje 

dawny ten starego warunkowania.

 

Więc jak to naprawić? 

Połącz się ze swoim wewnętrznym dzieckiem 

i ponownie je wychowaj. 

Powiedz mu to, czego chciałbyś, 

aby było uczone przez cały czas i powiedz mu, 

dlaczego to, czego było uczone wcześniej, nie było właściwe. 

 

Naucz swoje wewnętrzne dziecko swojej mądrości, 

a ono z łatwością ją przyjmie, 

tak jak wszystkie dzieci przyjmują 

nowe informacje od zaufanego dorosłego.

I to co znajdziesz ~ jest  dużo więcej zgodnie energetycznie, 

ponieważ wszystkie części ciebie są tu na pokładzie 

i z większym dla ciebie stosownym sposobem bycia.

 

 A ty zaczynasz sam ewoluować poza swoje sposoby wiary!

Bez uwarunkowaniem dużo łatwiej niż kiedykolwiek przedtem.

 Może być obrazem przedstawiającym tekst „Your Light Helps”

Samo wznoszenie...

To jest pewna próba wyjścia, tak jak gdyby z wody,

Gdy znajdujemy się za głęboko pod powierzchnią,

Jak krab na dnie gdy przysypia i myśli co jest na górze.

 

Nie wiem czy ja nie zostałem gwałtownie wyrwany,

Gdy podczas zabiegu doszło do zatrzymania akcji serca.

Wtedy wpadłem w całkowitą ciemność jak bez zmysłową.

Mając pełną świadomość zastanawiałem się gdzie jestem?

 

Powoli zacząłem widzieć coś na zasadzie głębokiego kosmosu,

Widocznie już innym zmysłem i bez wsparcia ciała fizycznego,

Od razu skojarzyło mi się pojęcie trzeciego oka i ciało świetliste.

 

Ale ku zaskoczeniu to ja byłem całością tego kosmosu wewnątrz,

Tak jak gdyby to we mnie był on moim ciałem i wszystkim co jest?

Czy tak powoli będzie się dostosowywać do takiego stanu zawieszenia?
 
 
Czy wtedy będziemy w podobnym punkcie wyjścia jak ten noworodek,
Znajdujący swoje oparcie zmysłowe na widoku cycka i zapachu mleka?

Kto wie czy podobnie jak my zachwyceni stojąc nad tym noworodkiem,
Będziemy teraz w odwrotnej pozycji i witani w innym wymiarze bytu?
 
 Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Czy Wasza planeta jest normalna? w 35% tak. Reszta wierzy w telewizor.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz