wtorek, 27 lipca 2021

JESTEM WYBIERAM

 Judith Kusel: JESTEM WYBIERAM



http://www.judithkusel.com

 

JAM JEST wybierający, 

by pozostać całkowicie skupionym na wkroczeniu w pełni do Nowej Ziemi 

i oczyszczać się coraz bardziej, 

gdy zostawiam Starą Ziemię za sobą na zawsze.

JAM JEST zdecydowany nie pozwolić,

 by Stara Ziemia 

i wszyscy, którzy wciąż wybierają bycie na niej, 

wpływali na mnie, 

ciągnęli mnie w dół lub próbowali 

trzymać mnie w jakiejkolwiek formie czy sposobie.

JAM JEST wybierający moją wolność jako duszy, 

ponieważ nie mogę być już związany przez cokolwiek lub kogokolwiek.

JESTEM widząc 

i doświadczając Nowej Ziemi w jej wspaniałym pięknie,

 jak wznosi się Nowa Jerozolima 

i jak tętni ona nowym życiem 

i nowymi początkami. 

Witam ją i raduję się!

JESTEM wdzięczny, 

że to w niej moja dusza wznosi się 

i staje w pełni prawdy o tym, 

Kim i Czym JESTEM w prawdzie.

JAM JEST wybierając,

 by żyć moją najwyższą prawdą duszy z czystą, 

bezwarunkową miłością 

i Boskością Boskiego Źródła, 

żyjącego we mnie.

JAM JEST wybierając życie i życie bardziej obfite!

Przemówiłem!

NIECH TAK BĘDZIE!

Judith Kusel

 

Nadszedł czas, aby zmienić swoje serce w świątynię ognia!
- Rumi ♡

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz