piątek, 11 czerwca 2021

Wielkie rozdwojenie

 


 

Judyta Kusel:


https://tinyurl.com/5fu4a32f


W zeszłym roku, kiedy przygotowywałam się do wyjazdu do USA, zostałam wezwana do wykonania wielu zdalnych prac energetycznych w świętych miejscach, a w procesie tym pracowałam z Najświętszymi Starożytnymi oraz Plemiennymi Strażnikami i Opiekunami, którzy w rzeczywistości jedynie wycofali się do znacznie wyższego pasma częstotliwości wymiarowych i są nadal wszędzie obecni. Nigdy nie pracuję z miejscami, bez pytania o pozwolenie, a więc one same mi się ujawniły.

Pokazano mi te miejsca w ich oryginalnych formach, na długo przed Wielką Powodzią i później, kiedy Plemiona rzeczywiście zostały zaprowadzone do tych miejsc i rzeczywiście przejęły wspólną-opiekę i opiekę nad tymi ziemiami.

Dziś rano obudziłem się i pojawił się Biały Piórko, jeden ze Starożytnych, i pokazał mi co się dzieje, ponieważ bębny biją i rzeczywiście wzywają.

Zostałem zabrany do miejsca Hopi, gdzie przechowywana jest Wielka Proroctwo Hopi i pokazano mi, co się tutaj dzieje, a Starożytni oraz Strażnicy i Opiekunowie Plemienni gromadzili się wokół mnie.

W miarę bicia w bębny i mówienia pojawiły się dwie wyraźne linie: Pierwsza linia oddzieliła się od linii dolnej i rzeczywiście ta linia była biało-złota. Ten strumień dusz rzeczywiście teraz całkowicie oddzielił się od linii dolnej i rzeczywiście, w miarę jak postępowali w Nową Ziemię, byli przekształcani w zupełnie Nowych Ludzi i rzeczywiście stali się Biało-Złotymi (energetycznie i w przenośni). Są oni Nową Złotą Rasą, Nową wcieloną rasą znacznie wyższych Istot, które rzeczywiście są JAKO JEDNOŚĆ z Wielkim Duchem (Boskim Źródłem) i w ten sposób żyją w Jedności i Harmonii z Nową Matką Ziemią i Wszystkim, Co Jest.

Dno rzeczywiście opadało coraz niżej i rzeczywiście wciągało coraz bardziej w bagno ich własnej niezdolności do wzniesienia się i przekroczenia go, ponieważ Stara Ziemia rozpada się. W rzeczy samej, jest to ich własne dzieło, ich własna wolna wola i wybór. Pokazano mi, że wszystko się rozpuszcza i rzeczywiście Stara Ziemia nie może już utrzymać formy w żaden sposób.

Następnie pokazano mi, jak wszystkie plemiona na całym świecie i te dusze, które je prowadzą, Wielkie Plemię Dusz, jeśli chcecie, rzeczywiście robią to samo. Rzeczywiście, Wyższy Strumień jest o wiele mniejszy niż para na dole, ale Wyższy Strumień jest rzeczywiście podnoszony coraz wyżej i wyżej, ponieważ w miarę jak wkraczają na Nową Ziemię, są wskrzeszani do Prawdziwej Jaźni Duszy, a następnie przyjmują swoją prawdziwą Boską Jaźń Duszy i w ten sposób otwiera się nieskończona przestrzeń, gdzie mogą współtworzyć Nowe z Miłością, w Jedności i Harmonii i JAK JEDEN.

Następnie pokazano mi, że Najwyższa Para, Biało-Złoty Strumień, wszyscy mają w pełni otwarte centrum serca i teraz żyją ze Świętego Serca. Są zjednoczeni ze sobą poprzez Centra Serca i Duszy i żyją z JEDNEGO SERCA i rzeczywiście są JEDNYM SERCEM I JEDNĄ DUSZĄ.

Widziałem Starożytnych, którzy świętowali, jak bębny rzeczywiście zaczęły bić szybciej i rzeczywiście pieśni radości wznosiły się z Biało-Złotego Strumienia Dusz, ponieważ wznoszą się one coraz wyżej w Jedność i Jedność. Rzeczywiście cały Kosmos przyłączył się do śpiewu i świętowania.

Następnie ponownie pokazano mi Święte Miejsca, nie tylko w obu Amerykach, ale na całym świecie, wiele z nich wciąż jest całkowicie ukrytych przed ludzkością. Widziałem je wypełnione teraz Białym Płomieniem i rzeczywiście wypełnione do granic możliwości, ponieważ są one reaktywowane i unoszone do Nowej Ziemi.

I we mnie wznosi się ODE DO RADOŚCI, gdy przyłączam się do świętowania.

Dziękuję Białemu Pióru i Starożytnym, Starszym, Strażnikom, Opiekunom i Świętym za pokazanie mi tego, wraz z Boskim Źródłem i całą moją Radą Starszych, którzy otaczają Tron Boskości, którzy pracują ze mną i Wysokimi Porządkami.

Jest to bezprecedensowe w Historii Zewnętrznej Planety Ziemi, ponieważ Wewnętrzna Ziemia połączyła się w świętowaniu.

Przemówiłem.

 

 

 

Tylko 'Bóg' może rozpoznać w innym człowieku 'Boga',

Wtedy staje też jak gdyby sam przed lustrem postrzegania.


Zrozumiał ciągłość we wszystkim i w całym Stworzeniu,

Będzie widział siebie we wszystkim co sam stworzył ...

 


 

Jak Steve:

Bóg lub Świadomość budzi się do swojej własnej Rzeczywistości 

(2) "poprzez" człowieka.

 Jak może obudzić się kombinezon wirtualnej rzeczywistości? 

 

Albo lalka ze skarpetek? Nie mogą. 

Nie jesteśmy "garniturem" ani "lalką". 

 

Czy moje okulary "myślą", że to one patrzą na zachód słońca? 

Nie. One tylko pozwalają mi być świadkiem zachodu słońca.

 

Bóg lub Świadomość używa tych ciał w ten sam sposób.

Tak czy inaczej, pomyślałem, 

że podzielę się tym z tobą, 

kiedy jesteś w środku swojej własnej zmiany.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz