niedziela, 27 czerwca 2021

TWOJE WEWNĘTRZNE JA."

 

 

Kiedy staram się ogarnąć zakres i skalę operacji, która ma na celu zakończenie rządów kabały na tej planecie, moja głowa pływa.

Nigdy nie było czegoś podobnego.  Ma to miejsce na, nad i pod Ziemią. Angażuje większość narodów świata.  Zostało skrupulatnie zaplanowane i skoordynowane. I wszystko to, lub duża część z tego, zostało przepowiedziane przez Q.

Nic z tego nie byłoby możliwe w czasie II Wojny Światowej. Nie było komputerów, Internetu, satelitów, statków kosmicznych.

Nie było laserów, nie było wojny pogodowej, nie było Looking Glass.

Tymczasem jestem w tej chwili w błogiej przestrzeni i przekonuje się mnie, że właśnie tam powinienem być, ponieważ podnoszę świadomość, jak przypomina nam Rada Arcturian 9D:

"Tak, jesteście tam, aby pomagać, ale pomoc, którą niesiecie innym ludziom, odbywa się poprzez wzniesienie waszej świadomości; nie odbywa się to poprzez wykonywanie zadań." (1)

Federacja Światła Blossom dokonała ostatnio podobnej obserwacji:

"Wielu z was stwierdziło, że osiągacie większe Wysokości wewnątrz waszych Istot, jeśli chodzi o zrozumienie tego, co się dzieje.

"Nie chodzi nam koniecznie o to, co dzieje się na waszych obrzeżach, w waszym zewnętrznym świecie, ale o to, co tak pięknie porusza się wewnątrz was. TWOJE PRAWDZIWE JA. TWOJE WEWNĘTRZNE JA." (2)

Oooo-Kay! Wyluzuję w tej sprawie. Moje bycie praktycznie niezdolnym do podniesienia łyżki jest dokładnie tam, gdzie powinienem być. Moja chęć położenia się w domu i medytowania w idealnie piękny bezchmurny dzień jest tym, czego potrzebuję.

Wydaje się to sprzeczne z intuicją, ale nie mogę pozwolić, by jakiekolwiek przekonanie stanęło między mną a tak namacalnym rysunkiem, jak ten, który czuję.

Przypisy

(1) "The 9D Arcturian Council: Humans In All Universes, Realities & Timelines", 22 czerwca 2021, na stronie https://goldenageofgaia.com/2021/06/22/the-9d-arcturian-council-humans-in-all-universes-realities-timelines/.

(2) "The Federation of Light via Blossom Goodchild, 8 czerwca 2021," na https://goldenageofgaia.com/2021/06/08/the-federation-of-light-via-blossom-goodchild-june-8-2021/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz