czwartek, 17 czerwca 2021

Boski Dar


Judith Kusel:


Wszystko w życiu jest tylko Boskim Darem.

Tylko, że tak często odrzucamy ten dar, 

ponieważ nie potrafimy zobaczyć, że widzimy.  

Blokujemy przepływ cudów, po prostu dlatego, 

że ciągle wpatrujemy się w cienie i żyjemy w cieniu, 

zamiast w pełni stanąć w naszym własnym Świetle Duszy, 

z bezwarunkową miłością.

Kilka miesięcy temu Boskość powiedziała mi, 

że muszę stworzyć więcej przestrzeni i cichego czasu, 

abym mógł być otwarty na otrzymywanie takich darów od Boskości.  

 


"Pracowałeś tak długo i ciężko na polu.  

Pozwólcie, aby Bóg was obdarował".

Cóż, zrobiłem to i rzeczywiście teraz Boskość

obsypuje mnie najwspanialszymi Boskimi Darami, 

których nigdy nie wyobrażałem sobie otrzymać,

 ani nigdy o nie nie prosiłem.

W takich chwilach wzbiera tak głęboka wdzięczność,

 miłość i respekt, że wszystko milknie.  

Szum mózgu już dawno przestał istnieć, 

wewnętrzna komnata serca jest całkowicie nieruchoma,

 a jednak tak wypełniona Boską Wszechobecnością, 

że cała dusza i Istota są rzeczywiście przepełnione.



Jest tylko radość.

Wdzięczność.

Miłość.

Jest to bezruch wypełniony Świętością.

Czy zrobiliście miejsce na Boskie Dary w waszym życiu?

Czy jesteś otwarty i otwarty?

Judith Kusel

http://www.judithkusel.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz