środa, 16 czerwca 2021

Niezwykle potężne zmiany

 

 

 

Czerwiec 14, 2021 przez Sitara


http://www.judithkusel.com

 

Niezwykle potężne przesunięcia miały miejsce w ciągu ostatnich 48 godzin.

Rzeczywiście, powróciliśmy teraz do naszych oryginalnych Kontraktów Duszy, Celu Duszy i Powołania w najwyższym stopniu.

Zanim wcieliliśmy się w tym życiu, wszyscy spotkaliśmy się z naszymi najwyższymi przewodnikami, Boskimi Doradcami dla Dusz, przygotowując się do tego wcielenia.  Co wyłania się bardzo wyraźnie w moich Odczytywaniach Dusz od 5 lipca 2020 roku, kiedy Stara Ziemia przestała istnieć i narodziła się Nowa Ziemia, to fakt, że wszystkie dusze wiedziały, że to się stanie ZANIM się wcieliły!  Tak więc każda dusza bardzo dobrze wiedziała, że nastąpi Wielkie Przebudzenie i rzeczywiście, że zostaną one przebudzone do rdzenia.

Teraz, od zeszłego roku rzeczywiście nastąpiło wielkie przebudzenie, a druga i trzecia fala przebudzenia jest na nas w ciągu najbliższych kilku miesięcy i będzie wzrastać.

Przesunięcia, które miały miejsce podczas Weekendu, sprowadzają nas z powrotem do naszych własnych dusz i naszych kontraktów duszy, celu i powołania!

Podczas mojego ostatniego webinaru na temat Białego Płomienia powiedziałam co następuje: "Powrót Białego Płomienia był moim poszukiwaniem od czasu mojego własnego przebudzenia w 2004 roku, a następnie poważnie od 2009 roku, kiedy zostałem wezwany do reaktywacji Świątyń Kryształowych Piramid i zostałem połączony ze Świątynią Kryształowych Piramid Białego Płomienia, Siatkami Krystalicznych Piramid i rozpocząłem oczyszczanie Kolumny Kręgosłupa Ziemi, ponieważ wszyscy są połączeni. Rzeczywiście, kulminacją tego było przekazanie prawdziwej Historii planety Ziemi, Elysium, Wojny Niebios i Lwiego Królestwa.  Podróż kontynuowana była dla mnie do Avalonu, trzeciej cywilizacji, Mu i Lemurii oraz ostatniej, Atlantydy.

Przez te lata sam musiałam przejść intensywne oczyszczenia i inicjacje, i niezaprzeczalnie moje życie stało się poszukiwaniem Powrotu Białego Płomienia.  Zawsze rozumiałam, że jest on utrzymywany przez Boską Kobiecość i że w jakiś sposób ta informacja została utracona, lub poważnie stłumiona."  (Szczegóły w mojej książce: "Dlaczego urodziłem się w Afryce: niezapisana historia Elysium i Lwiego Królestwa").

Jest w tym o wiele więcej, co poruszyłem podczas mojego webinaru, i rzeczywiście Biały Płomień sprawi, że jego obecność będzie odczuwalna w niezwykle potężny sposób!  Płomień Boskiej Matki jest przywracany i to z wielką mocą!  Jest to Płomień Czystości, Integralności, Prawdy, Świadomości Chrystusowej, Energii Piramid, Świętych Geometrii, Dysków Słonecznych, Świętych Dźwięków/Tonów, Radości, Jasności i Mocy Bezwarunkowej Miłości oraz 7 Słońca Iluminacji.

Rzeczywiście, tego ranka zostałem sprowadzony z powrotem do tego Poszukiwania i w istocie do wcieleń mojej własnej duszy przez wiele żyć i w ten sposób zostałem teraz wezwany w znacznie wyższym i większym stopniu.

Pokazano mi, że dotyczy to WSZYSTKICH dusz na Ziemi: - zostaniecie dosłownie doprowadzeni do głównej prawdy waszej własnej duszy, dlaczego się wcieliliście, a co ważniejsze, że rzeczywiście chcieliście w końcu zostawić wszystko i stare za sobą na zawsze, i pozwolić sobie stanąć w swojej najwyższej prawdzie duszy i integralności, z odnowionym poczuciem Powołania i Celu, a teraz naprawdę pozwolić sobie na bycie rozciągniętym w znacznie większym stopniu, aby BYĆ tym - w znacznie wyższej formie wymiarowej.

Nie ma odwrotu, ani nie ma żadnego kurczenia się dozwolonego.

Rzeczywiście, nadszedł czas, aby odnowić nasze zobowiązania duszy i uhonorować je, a następnie służyć z głębi naszych serc i dusz prawdziwie i z miłością, gdy opanowujemy tę fazę przemiany i zmartwychwstania na Nowej Ziemi!

Kiedy odnowicie swoje zobowiązania, rzeczywiście zobaczycie, że Złote Bramy otworzą się dla was w sposób, którego teraz nawet nie możecie sobie wyobrazić.

Judith Kusel


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz