niedziela, 6 czerwca 2021

Judith Kusel: Dekret o przebaczeniu




Zgodnie z prośbą ponownie udostępniam "Dekret przebaczenia".

Możesz to robić tak często, jak chcesz, 

ponieważ uwalnia on Ciebie

 i wszystkie inne dusze, 

które kiedykolwiek były z Tobą związane, 

na jakimkolwiek poziomie.

 

 

Stańcie z głową do tyłu, a następnie powiedzcie głośno 3x, 

jak gdybyście dowodzili armią:

Dekret Przebaczenia

Przebaczam każdemu, 

kto kiedykolwiek mnie zranił lub skrzywdził,

Świadomie lub nieświadomie

W tym życiu lub w jakimkolwiek innym.

Na każdej płaszczyźnie, 

poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.

Ofiarowuję im Łaskę.

Proszę o przebaczenie dla każdego, 

kogo kiedykolwiek zraniłem lub skrzywdziłem,

świadomie lub nieświadomie

w tym życiu lub jakimkolwiek innym.

Na każdej płaszczyźnie, 

poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.

Proszę o Łaskę.

Przebaczam sobie wszystko, 

co kiedykolwiek zrobiłem,

 aby zranić lub skrzywdzić siebie i innych, 

świadomie lub nieświadomie.

W tym życiu lub jakimkolwiek innym

W tym wszechświecie lub jakimkolwiek innym.

Na każdej płaszczyźnie, 

poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.

Przyjmuję Łaskę.

Jestem wolny.

Wszystkie łańcuchy i ograniczenia spadają ze mnie.

Stoję w mojej mocy jako mistrz.

 

Judith Küsel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz