niedziela, 21 lutego 2021

CIEKAWE CZASY

 

CIEKAWE CZASY



Mamy takie czasy


gdzie inaczej patrzymy na wszystkich ludzi


-widzimy albo tylko ich dobro... albo tylko zło...


albo rozpoznajemy - kim naprawdę jesteśmy?!



Czy wszyscy jesteśmy tylko dobrzy


albo tylko źli?


W dodatku ty uważasz mnie za wroga


-nie lubisz moich słabości


a swoje przedstawiasz jako te mocne


-ale ja też ich nie lubię


zasłaniają mi twoje światło w tobie


-to wewnętrzne światło - twojego ducha...



a ja szanuję w tobie to miejsce


światła, miłości, prawdy, pokoju i mądrości...


szanuję miejsce, w którym ty jesteś


ale ty mi tego szacunku nie oddajesz...



bo czujesz się lepszy, mądrzejszy


i chcesz mnie przekonać


w co ja powinnam wierzyć


-moje wartości są dla ciebie niczym.



Ty jesteś w tym miejscu


a ja w tym...


te ciekawe czasy pokazują nam


-co jest w tobie ukryte przede mną


a we mnie ukryte przed tobą...



to, co we mnie


ty nie rozpoznajesz


-moich prawdziwych wartości...


bo zbyt mocno zagrzebałeś je w sobie


-i nie masz do mnie szacunku.



Ale i do wrogów należy mieć szacunek


oni nas uczą naszych mocnych stron


eliminują nasze słabości


naszą naiwność, ignorancję...



to dzięki wrogom odnosisz sukces


świat dostrzega twoją dobroć, świętość...


a ty w tej świętej przestrzeni


kłaniasz się boskości w innym człowieku


odnosisz się do jego światła


-zaznaczasz, że widzisz jego świętość...



tak czynią ludzie mądrzy


ci, którzy już WIEDZĄ


że każdy z nas nosi w sobie iskierkę boską...



WIEDZĄ... a nie WIERZĄ


ci, co wiedzą posiedli w sobie już mądrość


ci, co wierzą - ciągle szukają


ich droga poszukiwań


jeszcze nie zakończona...



w dniu kiedy zobaczysz światło w sobie


zobaczysz Chrystusa


który tam się właśnie narodził


-i nie ganiaj za Nim po wszechświecie


bo Go tam nie znajdziesz...



kiedy zobaczysz światło w sobie


to i Jego w nim ujrzysz


i poznajesz tą największą tajemnicę


ukrytą w sercu człowieka...



a z Chrystusem zawsze rodzi się w tobie


Jego nierozłączny płomień - mądrość


czyli Sophia... a moc tych dwojga


przenika twoją duszę


a ty topisz się w nich...



i werdykt tu jest krótki


-jesteście świętą trójcą


nową boską formą


córką albo synem Boga...



i na ciebie przyjdzie ta pora


toteż każdego dnia


połącz się ze światłem boskości


...w innym człowieku...



Vancouver


11 Feb. 2021

Wiesława


 https://tinyurl.com/fioieq75

Drodzy, 

akt poddania się nie jest utratą siebie. 

Daleko od tego!

 

Jest to wybór ekspansji 

i wzmocnionego ruchu naprzód, 

ponieważ pozwala wam doświadczyć siebie

 jako części większego przepływu energii boskiej.

 

Lawa na Hawajach przypomina ludzkie ciała...

 Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda

 

 Jesteśmy twórcami, a religie nas uczą o piekle, stąd ta lawa.

Sama układa się jak i cały kosmos do naszych myśli o nim...

 

 A może być tak....


Może być zdjęciem przedstawiającym owoc

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz