piątek, 19 lutego 2021

Poszukiwanie wskazówek

 

 Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~ Poszukiwanie wskazówek




 

https://tinyurl.com/4mn9sbaw

Tak wielu z Was, w swoim pragnieniu bycia sumiennym na ścieżce, 

którą podążacie, szuka porady innych. 

Szanujemy Was za to, że chcecie dokonywać dobrych wyborów.

Jeśli szukacie rady, ważne jest,

abyście zawsze używali swojego rozeznania jako eksperta waszej własnej ekspresji życia.

Pomocne może być zadanie sobie pytania: czy rada, 

którą otrzymałem jest najlepsza dla mnie, 

czy też najlepsza dla osoby, która jej udziela? 

Czy żyją one życiem, które jest w rezonansie z tym, jak ja chciałbym żyć? 

Czy jest mądra, rozważna i świadoma? 

Czy ta osoba jest moim energetycznym rówieśnikiem? 

Czy jej rada jest skoncentrowana na wzmocnieniu wszystkich zaangażowanych? 

 Może być zdjęciem przedstawiającym niebo i tekst

 

Czy czuje się kochający, wspierający i ekspansywny?

Inną rzeczą, którą warto sobie zadać, jest to, 

czy szukam wskazówek, potwierdzenia, czy pozwolenia? 

Wskazówki są tym, czego szukasz, kiedy naprawdę nie wiesz, 

jak postępować, aby osiągnąć swój najwyższy rezultat

i mogą pomóc Ci uzyskać jasność, co jest dla Ciebie właściwe. 

Potwierdzenie pozwala Ci potwierdzić Twoją własną mądrość

 i może pomóc Ci pewniej objąć Twój ruch naprzód. 

Zezwolenie to szukanie potwierdzenia od innych,

ponieważ nadal martwisz się o to, co inni pomyślą.

 

https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/02/UFO-9876-160x115.jpg

 

Wiedza o tym, jaka jest wasza motywacja do proszenia o radę może być pomocna. 

Drogie Osoby, ostatecznie wskazówki, których szukacie, są w Was,

 jeśli tylko poprosicie o ich otrzymanie 

i wsłuchacie się w kierunek Waszego serca. 

Potwierdzenie można znaleźć poprzez sprawdzenie z zaufanym źródłem 

lub po prostu poprzez podążanie za znakami i synchronicznościami, 

które wskazują drogę naprzód. I w końcu, 

jako suwerenne istoty nie potrzebujecie niczyjego pozwolenia,

 ale swojego własnego, aby podążać ścieżką, 

której poszukuje wasza dusza. 

Tak więc na zakończenie, najlepszą radą jest zawsze ta, 

która pomaga wam być najprawdziwszymi sobą.

 

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 

Jedyną wskazówką dla mnie jest odnalezienie w sobie partnera,

Bo od kiedy go odnalazłem jako cichego i niemego pasażera ...


Życie całkowicie zmieniło się z powszechnego, na ciekawe,

Z mdłego w codzienności wydarzeń na ekscytującą przygodę.


Nie przestałem być przez to już suwerenem własnej woli,

A przez to, że miałem darmowego konsultanta podpowiedzi.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz