piątek, 5 lutego 2021

Drodzy, przed kim próbujecie udowodnić swoją wartość?

Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, na świeżym powietrzu i tekst „NICKY NEWMAN PHOTOGRAPHY n”
 

Przed Bogiem? 

Jesteście wyodrębnionym aspektem Boga. 

Jesteście integralną i ukochaną częścią całości. 

Co więcej, jesteście członkiem załogi naziemnej wznoszącej się planety.

 Nie jesteś tylko godny, jesteś uznawany i celebrowany za to, kim jesteś i co robisz.


Inni ludzie? Nikt nie ma wszystkich informacji o twojej ścieżce lub liście rzeczy do zrobienia twojej duszy. Każdy, kto was osądza, poprzez akt swojego osądu pokazuje, że nie ma kwalifikacji, aby was osądzać, bo gdyby miał, nie miałby w tym żadnego interesu.

Siebie samego? Ach, to jest najważniejsze. Ponownie mówimy, że nie możesz kopać siebie samego na schody oświecenia. Ale z pewnością możecie kochać i zachęcać siebie do pamiętania i akceptacji waszej boskiej prawdy. Z pewnością widzicie szaleństwo myślenia, że możecie zaprzeczać swojej własnej boskiej istocie i jednocześnie posuwać się naprzód w procesie wcielania.

Namawiamy was, abyście usiedli z wiedzą, że nie ma nic, co możecie zrobić, aby zasłużyć lub stracić swoją wartość. To po prostu jest. Jesteście albo w akceptacji, albo w zaprzeczeniu tej prawdy. Nie ma nic do zyskania zaprzeczając jej, ale wszystko do zyskania akceptując ją, ponieważ kiedy to zrobisz, będziesz działał z przestrzeni autentyczności, a stamtąd będziesz dostosowywał się do rzeczy, które pasują do prawdy o tym, kim naprawdę jesteś. ~Archanioł Gabriel przez Shelley Young

Uwaga Shelley: Cześć wszystkim! Szczęśliwego lutego! Chciałem tylko dać wam głowę, że będę brać trochę czasu wolnego w marcu. Możecie uwierzyć, że to pierwszy raz od stycznia 2012 roku, kiedy wzięłam wolne od pracy i codziennych wiadomości! W rzeczywistości mam operację, aby poprawić problem, z którym zmagam się od prawie tak dawna. Pomimo moich najlepszych starań i wielu, wielu podejść, po prostu nie byłem w stanie wyleczyć tego na własną rękę i pogodziłem się z faktem, że interwencja chirurgiczna jest wymagana. Modliłam się o postęp w tej sprawie i oto moja data operacji to 4 marca... marsz naprzód? Dobra robota, wszechświecie! Tak się cieszę na uzdrowienie poza tym problemem i powrót do równowagi i pełnego zdrowia. Więc jeśli czułeś, że chcesz zarezerwować sesję w najbliższej przyszłości, proszę zaplanuj to odpowiednio. Nie jestem pewna kiedy wrócę do przyjmowania klientów po operacji, ponieważ daję sobie czas i przestrzeń na przepływ z rozwojem mojego uzdrowienia. Dziękuję za zrozumienie i za bycie częścią tej podróży ze mną!

https://trinityesoterics.com/2021/02/03/daily-message-wednesday-february-3-2021/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz