piątek, 12 lutego 2021

Fokus

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

 Wszystko istnieje w oku obserwatora, jak i poza nim, 

Ale tylko to co w oku jest iluzją oderwaną od całości.

 

 Chcesz być zarówno niezależny jak i należeć do grupy. 

Tak też się stanie. 

 

Twoje radykalne wypowiedzi i myśli będą doceniane przez tych, 

Co którzy myślą podobnie na dany temat, tworząc odrębne grupy.

 

Nie będziesz już dłużej wyrzutkiem społeczeństwa, 

Którym najprawdopodobniej byłeś w tym życiu lub w innych.

 
Szybko oddalamy się od grupowego myślenia.

 

Może być obrazem

  

Nasze globalne społeczeństwo w tym roku kontynuuje,

To nieregularne rozpadanie się przestarzałych struktur. 

 

Potrzeba znalezienia mostu do zrozumienia jak i,

Siebie nawzajem jest niezbędna, aby iść naprzód. 

 

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i tekst „Six Important Guidelines in Life: 1. When you are Alone, Mind your Thoughts. 2. When you are with Friends, Mind your Tongue. 3. When you are Angry, Mind your Temper. When you are with a Group, Mind your Behavior. 5. When you are in Trouble, Mind your Emotions. 6. When God starts Blessing you, Mind your Ego.”

 

Most, którego potrzebujemy znajduje się w naszych sercach.

 Jesteśmy jednostkami, które przez to przechodzą, ale jesteśmy również 

nieodłączną częścią kolektywu - na pewnym poziomie "zapisaliśmy się" 

na to doświadczenie, aby pomóc sobie i światu podnieść się z ciemnego miejsca 

strachu do miłości, która może zapoczątkować potrzebną transformację.

 

 

 

Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~ 

Obejmij swoją świetlistość (Embrace Your Luminosity)

tinyurl.com/yfdwq7fc

Świeca nie martwi się o ochronę przed ciemnością. 

Wie, że jej własna jasność jest jedyną rzeczą, której potrzebuje, 

aby być światłem i uhonorować swój cel.

Tak samo jest z wami, Drodzy Jedyni. 

 

Wszystko, co kiedykolwiek musieliście zrobić, to objąć swoją istotę 

i pozwolić, aby piękna świetlistość waszej duszy prowadziła was do przodu. 

 

Wszystko, co tego nie wspiera, zostanie naturalnie usunięte 

lub przekształcone poprzez skuteczność waszego własnego światła.

 

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 

 Pod Jego patronatem szkoły kończyłem liceum,

Chyba zostawił mi również swoją ciętość słowa.


Co prawda zamiast lipy pod którą siedział mam jabłoń,

Dzięki temu mam słodsze od niego na drzewie owoce.


Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „JeÅ›li coÅ› naprawdÄ™ kochasz to nie zatrzymuj, uwolnij To. To JeÅ›li wróci Je›liwóocidociebe,nigdynieodeszlo. do ciebie, nigdy nie odeszło. JeÅ›li nie wróci, nigdy nie było twoje...”


Pierwszy raz to przeczytałem wyrzeźbione kozikiem na ławce,

W parku przykuło moją uwagę, gdy byłem na rozdrożu drogi ...


Warto czytać znaki te niespodziewane, bo są tylko dla mnie,

I zrozumieć czy czasem nie są właściwą odpowiedzią duszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz