wtorek, 9 lutego 2021

CZYM JEST ŻYCIE?

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

TANIEC Z WICHURĄ



Najtańsze i uniwersalne
lekarstwo... nadzieja...
może być nawet fantazja
ale trzyma człowieka w ramionach
w jego trudnych chwilach...

nadzieja i cierpliwość... lekarstwo ubogiego
dlatego przetrwał tyle tysiącleci
i umiał przeżyć z dnia na dzień
bez jedzenia, pieniędzy
w gorączce i na mrozie...

to jego głębokie pragnienie
nadawało mu sensu życia
i świadomość tego
że jest czymś więcej
niż tylko zwykłym śmiertelnikiem...

i czy muszę tobą aż tak wstrząsać
i wlewać w ciebie wiarę i nadzieję
abyś mógł i ty przetrwać?!

Ja jestem tylko głupia blondynka
...słabiutka na planie fizycznym
a muszę ciężko dzwonić swoim dzwonem
na planie eterycznym
...aby przebudzić i twój dzwon
i wlać w niego miłość i życie...

ale u ciebie jak widać
burza musi być bolesna
bo ty nie umiesz czekać
wszystko chcesz na cito...

u ciebie tylko dwie opcje
miłość albo rozpacz
-a gdzie twoje sny
które chronią przed upadkiem na dno?

A ty bez nadziei
przygotuj się jeszcze na gorsze
-taniec w ogniu
w jednej parze z porywistą wichurą
...brzmi boleśnie... no nie?

Ale to tylko dlatego
że w tobie nie ma
cierpliwości i nadziei.

Vancouver
6 Feb. 2021

Vancouver
6 Feb. 2021

WIESŁAWA

 

 

CZYM JEST ŻYCIE?



Po to tu jesteś
aby je zobaczyć...
przez wzloty i upadki...
przez pokój i walkę
i czynienie własnego cudu...

ale życie
to i Boska przygoda
-bez niego nie mogłabym żyć
-nie mogłabym się komunikować
-nie mogłabym nieść wiary
nie tylko dla siebie
-dla ciebie też...

moje życie jest żłobkiem Boga
moją duszą, wiecznością...
i to Bóg we mnie
określa moją naturę
moją historię
a ja przez swoje życie
odnajduję siebie
odkrywam - kim jestem?!

Niezbadane życie
nie jest nic warte
i z żalem patrzysz na nie
jak ci ucieka przez palce...

lecz ty otwórz te drzwi
-dlaczego nie zostały otwarte?
To ty jesteś kowalem
własnego losu.

Vancouver
19 Jan. 2020

https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz46.html

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz