wtorek, 16 lutego 2021

Pozostań w chwili obecnej. Żyj chwilą






    Pozostań w chwili obecnej...pozwól sobie na taniec z wyprzedzeniem.



Dr. James Martin Peebles nataliegianelli.com


Ten czas na Ziemi może być niesamowicie spokojny, 

chociaż umysł powie wam, 

że jest rozgorączkowany lub zmartwiony, 

ponieważ nie wie, 

co jest za rogiem lub czego się spodziewać. 

 

Jest poza swoim żywiołem. 

Chce znać szczegóły,

 ale tak naprawdę nie jest to konieczne, 

aby umysł o tym wiedział.

Jako istoty ludzkie zostaliście nauczeni przewidywać przyszłość, 

patrzeć przed siebie, patrzeć w obie strony, 

pamiętać czego was nauczono wczoraj, 

przewidywać co będzie na jutrzejszym teście. 

 

Zostaliście poproszeni/nauczeni przez swoich przodków, 

aby żyć w wersji przetrwania,

 ale prawie nic na planecie Ziemia tego nie robi. 

Każdy inny gatunek naprawdę żyje w chwili, 

w której jej doświadcza.

 

Uczycie się być obecni, 

czcić to, co jest, 

bez bycia przytłoczonym tym, 

co było lub będzie. 

Wracacie do zestrojenia z naturą.



Chcemy was zachęcić do cieszenia się niewiedzą. 

Jeśli wybierzesz się na wycieczkę do nowego miasta, 

czy możesz być podekscytowany tym, 

co przewodnik ci powie lub pokaże, 

bez potrzeby patrzenia na mapę lub pytania, 

co pokaże ci dalej, 

abyś mógł to zaznaczyć?

 

Albo, jeśli jesteś w kinie, 

czy pytasz osobę obok ciebie,

jaka scena będzie następna, 

żebyś mógł się do niej przygotować? 

Najprawdopodobniej nie. 

Po prostu cieszysz się filmem. 

Pozostajesz w tej chwili.

 

Pozostań w tej chwili, miej w tym radość, 

pozwól sobie tańczyć z wyprzedzeniem. 

Miej litość dla lęków, które przywołuje umysł. 

To wyćwiczone lęki, 

nauczone przez twoich przodków, ale nic, 

do czego zachęca cię świat przyrody.

Żyj chwilą, tak jak jej doświadczasz!

 

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst

 

Matt Kahn: Świt pokoju

15 lutego 2021 r. przez Sitara


Większe ekspansje pokoju pojawiają się, 

gdy przestajemy oceniać rzeczy jako mniejsze niż pokój,

 którym już się stają.

Tak jak wiele pokojowych momentów przychodzi po wojnie,

 tak samo bitwy, które obecnie widzisz, 

zapowiadają nadejście pokoju - bez względu na to, 

jak powoli wydaje się on wschodzić.

Wszystko dla miłości,

Matt


 

CIEKAWE CZASY



Mamy takie czasy
gdzie inaczej patrzymy na wszystkich ludzi
-widzimy albo tylko ich dobro... albo tylko zło...
albo rozpoznajemy - kim naprawdę jesteśmy?!

Czy wszyscy jesteśmy tylko dobrzy
albo tylko źli?
W dodatku ty uważasz mnie za wroga
-nie lubisz moich słabości
a swoje przedstawiasz jako te mocne
-ale ja też ich nie lubię
zasłaniają mi twoje światło w tobie
-to wewnętrzne światło - twojego ducha...

a ja szanuję w tobie to miejsce
światła, miłości, prawdy, pokoju i mądrości...
szanuję miejsce, w którym ty jesteś
ale ty mi tego szacunku nie oddajesz...

bo czujesz się lepszy, mądrzejszy
i chcesz mnie przekonać
w co ja powinnam wierzyć
-moje wartości są dla ciebie niczym.

Ty jesteś w tym miejscu
a ja w tym...
te ciekawe czasy pokazują nam
-co jest w tobie ukryte przede mną
a we mnie ukryte przed tobą...

to, co we mnie
ty nie rozpoznajesz
-moich prawdziwych wartości...
bo zbyt mocno zagrzebałeś je w sobie
-i nie masz do mnie szacunku.

Ale i do wrogów należy mieć szacunek
oni nas uczą naszych mocnych stron
eliminują nasze słabości
naszą naiwność, ignorancję...

to dzięki wrogom odnosisz sukces
świat dostrzega twoją dobroć, świętość...
a ty w tej świętej przestrzeni
kłaniasz się boskości w innym człowieku
odnosisz się do jego światła
-zaznaczasz, że widzisz jego świętość...

tak czynią ludzie mądrzy
ci, którzy już WIEDZĄ
że każdy z nas nosi w sobie iskierkę boską...

WIEDZĄ... a nie WIERZĄ
ci, co wiedzą posiedli w sobie już mądrość
ci, co wierzą - ciągle szukają
ich droga poszukiwań
jeszcze nie zakończona...

w dniu kiedy zobaczysz światło w sobie
zobaczysz Chrystusa
który tam się właśnie narodził
-i nie ganiaj za Nim po wszechświecie
bo Go tam nie znajdziesz...

kiedy zobaczysz światło w sobie
to i Jego w nim ujrzysz
i poznajesz tą największą tajemnicę
ukrytą w sercu człowieka...

a z Chrystusem zawsze rodzi się w tobie
Jego nierozłączny płomień - mądrość
czyli Sophia... a moc tych dwojga
przenika twoją duszę
a ty topisz się w nich...

i werdykt tu jest krótki
-jesteście świętą trójcą
nową boską formą
córką albo synem Boga...

i na ciebie przyjdzie ta pora
toteż każdego dnia
połącz się ze światłem boskości
...w innym człowieku...

Vancouver
11 Feb. 2021

Wuesława

https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz47.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz