piątek, 2 października 2020

Sen

 Obraz może zawierać: kwiat, roślina, niebo, przyroda i na zewnątrz

 

Poczułem go głęboko w sobie jak gdyby był tam ukryty,

Przede mną samym, ale docierały do mnie jego opary...

 

Co ciekawe to przez całe życie i jak gdyby z podświadomości,

Powstrzymywały mnie one z podejmowaniem trudnych decyzji.

 

Nie miałem pojęcia jak to działa i co mnie powstrzymuje,

Bo wtedy nic nie wyświetlało mi się dotychczas w pamięci.


Dopiero sen dzisiejszej nocy przypomniał mi tego jak gdyby fabułę,

Uczucie było podobne, gdy się obudziłem pamiętając to wydarzenie.

 

et contact eraoflight

 

Dziwne uczucie, gdy dwa puzzle jeden jawy odczucia,

A drugi snu i już pamięci zaczynają do siebie pasować.


Poczułem taki głęboki niesmak jak wtedy, gdy miałem w życiu podjąć decyzję,

Istotną dla mnie jak mi się wtedy wydawało dla przyszłości własnych dokonań.


To tzw. nieuzasadnione poczucie winy z niewiadomego pochodzenia,

Zawsze było przełomowe dla mnie i zmieniało moją świadomość ...


Teraz kiedy sobie uprzytomniłem i jak gdyby wróciła pamięć,

Dalej nie wiem, czy to było w tym życiu, czy w poprzednich.

 

light waves eraoflightdotcom

 

Wiem, że to nie może być historia zmyślona i dla fantazji dziecka,

Bo nic się nie bierze z niczego, co by wcześniej nie było zapisane.

 

Tak samo jak ziarno wpadające z drzewa w glebę nie ma pojęcia,

O gleby składzie i możliwościach dopóki nie zacznie samo wyrastać.


No cóż wracając do snu i tego co zapamiętałem, było to wspomnienie,

Fragmentu życia chłopca, który miał się opiekować jeszcze młodszym.


Gdzieś na targu gwarnym pełnym ludzi, a pozostawionych sobie w opiece,

Nie wiem czy świadomie, czy nie, ale na chwilę go pozostawiłem losowi.

 

galactic collective eraoflightdotcom

 

Potem niekończąca się panika poszukiwań i to już uzasadnione uczucie znane mi,

Gorączkowe bieganie i strach co do konsekwencji przyszłych wydarzeń, a potem...


Do końca nie wiem, czy wróciłem do domu i to czy byłem wszystkiemu świadom,

Czy pozostawienie dziecka na chwilę było celowe, czy też z powodu czegoś innego ...

 

Pytanie, co mam z tym zrobić, bo przecież wiadomo, że nie da się cofnąć czasu,

Pozostaje jedynie teraz wybaczyć sobie podobnie, tak jak Steve opisuje na blogu. 


https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/dynamik-gen/theme/images/2015-gaog-site-masthead-1180x159-no-text.jpg

  https://goldenageofgaia.com/author/steve-beckow/     

Golden Age of Gaia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz