wtorek, 20 października 2020

Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~ Współtworzenie Nowego

 

19 października 2020 r., Suzanne Maresca


18 października 2020 r., trinityesoterics.com

https://tinyurl.com/yxp2rgdl

Jeśli znajdujesz się w punkcie stagnacji lub rozpaczy nad jakąś kwestią w swoim życiu, ważne jest, abyś nie popadł w przekonanie, że nigdy nie może się ona zmienić lub że nie ma rozwiązania. To sprawi, że drzwi będą zamknięte na możliwość ruchu do przodu. Prawda jest taka, że twoje wyzwania pojawiają się po to, abyś zdobył panowanie nad pewnymi obszarami twojego życia. Dlatego rozwiązanie musi istnieć.

To, czego doświadczasz, to nie to, że nie ma żadnego rozwiązania, ale raczej to, że rozwiązanie nie istnieje w sferze potencjału, którego jesteś świadomy. Oznacza to, że musisz pozwolić się poprowadzić do odkrycia, gdzie to rozwiązanie istnieje. Musisz być skłonny uwolnić się od nawyku dalszego energicznego angażowania się w to, co dla ciebie nie działa i zacząć odkrywać nowe energie i możliwości.

Jeżeli naprawdę wpadasz na pomysł, że nie może być rozwiązania, pomocne może być zatrzymanie się i zapytanie: "Czy naprawdę wiem wszystko we wszechświecie? Czy jest możliwe, że jest rozwiązanie, którego nie jestem świadomy? Kto ma dostęp do wszystkich informacji, których ja nie znam? Jakiemu przewodnikowi ufam, że doprowadzi mnie do tego, czego mi brakuje? Gdzie moja dusza próbuje mnie zaprowadzić?"

Jeśli utknąłeś, nie oznacza to, że nie ma odpowiedzi, tylko, że odpowiedź nie znajduje się w przestrzeni tego, czego już jesteś świadomy. Poddaj się. Przepływ. Pozwólcie się poprowadzić. Rzuć swoją siatkę szerzej. Zaufaj procesowi i twojej zdolności do poruszania się poza starym do nowego. Ta eksploracja jest częścią twojej własnej ewolucji i tego, jak zaczynasz doświadczać własnej zdolności nawigowania jako upoważniony współtwórca do nowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz