środa, 13 lutego 2019

Rezonans



Wielka Tajemnico,
naucz mnie, jak ufać
mojemu sercu,
mojemu umysłowi,
mojej intuicji,
mojej wewnętrznej wiedzy,
zmysłom mojego ciała,
błogosławieństwom mojego ducha.
Naucz mnie ufać im wszystkim
żebym mógł wejść do Świętej Przestrzeni
i kochać ponad moim strachem,
a zatem Iść w Równowadze
wraz z każdym wspaniałym przechodzącym Słońcem.
 Według wierzeń niektórych plemion, 
Święta Przestrzeń znajduje się między wydechem a wdechem. 
Iść w Równowadze to mieć Niebo (duchowość) i Ziemię (fizyczność) w Harmonii.
Obraz może zawierać: 1 osoba

  Brak dostępnego opisu zdjęcia.
Przybyłeś, aby obudzić się w prawdzie, że jesteście Istotami Energii Źródła, 
wieczną, nieskończoną i bezwarunkową miłością.  
Przybyliście także, aby doświadczyć, jak to jest wznieść się w fizycznym ciele. 
Spłaciłeś już swoje należności i po prostu zużyłeś swoje potrzeby w trzecim wymiarze. 
Nadszedł czas, by pozwolić innym na te doświadczenia.  
Czas iść dalej, a więc to zrobicie. 
 Zrobisz to, ponieważ nie masz już nic do zyskania, będąc tam, gdzie jesteś.
Obraz może zawierać: na zewnątrz, przyroda i woda

Najlepiej wpaść w rezonans od zaraz z tym co teraz płynie,
Dźwiękiem w uszach muzyki dotykiem wiatru we włosach.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Rezonans to winda wzniesienia do lepszego świata i częstotliwości,
Nie musisz wspinać się po drabinie materialnych trudów pracy ...

Wystarczy rezonować z tym co płynie wedle tempus fugit,
Wystarczy też wczuwać się we wszystko co z nas wypływa.

Głównie myśli i ich uczucia towarzyszące prosto z góry,
Bez podszeptów innych wymyślonych obcych kolegów.

Obraz może zawierać: noc i tekst



“Consciousness cannot be accounted for in physical terms. 
For consciousness is absolutely fundamental. 
It cannot be accounted for in terms of anything else.”
― Erwin Schrödinger
Świadomość nie należy rozumieć w kategoriach fizycznych,
Nie można ją również uznawać za cokolwiek innego, a więc?

Pewnie jest tym co jest ukryte za naszym postrzeganiem,
A więc nie będzie znana jako przyczyna, a tylko jej skutki.

 Obraz może zawierać: na zewnątrz

Więc nie znajdziemy jej w bibliotekach świata, bo podobnie jest jak z prawdą:
 'Absolutnie nic nie jest tym, czym wydaje się być, ponieważ prawdziwa natura 
rzeczy pozostaje głęboko ukryta pod pozorami rzeczywistości' - jak motto.

/mojego drugiego blogu: Dnia - myśli/

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Cień osoby jest nierozerwalnie związany ze zbiorowym cieniem grupy, 
do której należy. 
Dlatego też, gdy jest on w stanie przetworzyć własne zło, 
 fragment zbiorowego zła zostaje zawsze przemieniony. 
E. Neumann



Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi i tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz