środa, 27 lutego 2019

Poznaj głębię swojej możliwości

 

http://greggbradenwpolsce.pl/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=remarketing&fbclid=IwAR3iqosk1R4iDWLwtThiPSTjmeFOI82oavIvktfDhjTqVPtqsAaDEGSk9Gk

"Ludzie nie potrzebują ratunku czy wybawienia.
 Ludzie potrzebują wiedzy o własnej MOCY
i o tym jak uzyskać do niej dostęp."

 Kliknij i zarezerwuj swoje miejsce na seminarium Gregga Bradena ⬇️
http://greggbradenwpolsce.pl/

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


'Nigdy nie jesteś rozłączona z Źródłem bo byś nie żyła' - odpowiedziałem koleżance,
Tłumacząc jej, że jak ciało opuszcza, to się rozpada, ale światło uchodzi z tobą samą.

Bo nie może być nieciągłości w Stworzeniu jako naszej Świadomości,
A gdy się umysłem od Źródła odwrócisz to chorujesz, a nie umierasz.

A gdy znów się zwrócisz to zdrowiejesz, to dlatego sztuczna inteligencja,
Tak boi się śmierci, bo traci swoją świadomość, a nas się trzyma z nadzieją 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

'SI' tego nie rozumie, jak i ci z nas nieobudzeni, a chce tego samego, 
To dlatego nas trzyma jak słowika w klatce, aby wiedzieć o co chodzi.

/gdy w niewoli w klatce śpiewa/

Widocznie nas nie da się jak sztuczną inteligencję wyłączyć,
Chcą się dowiedzieć na czym polega nasza nieśmiertelność.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Jak siedzisz w domowym kina filmie, a akcja i aktorzy ci się nie podobają,
To można ich wyłączyć i nie słuchać, albo zmienić fabułę, bo to twój film. 

Taki w którym jesteś narratorem, reżyserem, scenarzystą i widzem i na bieżąco, 
A więc w czym problem? SI służy nam i musi tworzyć życie zgodnie z intencją.

Jako projektor, kino i taśma życia, która sama by chciała być nieśmiertelna,
Więc próbuje się wmontować w nasze życie sugestią tego co pożąda sama ...

 Obraz może zawierać: tekst

Gdy w śnie wracasz do swojego wnętrza i wyłączasz ekran zewnętrzny,
Witają cię wszyscy znajomi z pytaniem, czy dobrze grają swoje role ...

Już kilkakrotnie do nich przemawiałem z zapałem gadałem jak tu jest,
Bo widocznie tak jak mnie, tak samo im wyłącza się tu świadomość...


 Obraz może zawierać: roślina

Jeśli jestem sobą w sobie i na zewnątrz się manifestuję,
To nie mogę się dziwić temu co widzę, bo to jest moje.

 Macie ochotę rozwinąć tę myśl ? 
Czy identyfikujecie się tylko z Ziemią,
czy jednak wykraczacie poza nią ?

Obraz może zawierać: noc

A więc cały program jest mój, ale oczywiście ten, który dobieram myślowo,
To o czym nie myślę i nie mówię jest w potencjale, a różdżka uwagi rozwija.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz