środa, 6 lutego 2019

Młodość


Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Młodość to najpiękniejszy wiek z punktu widzenia rodzica kochającego,
A tak, jak ja i na emeryturze miałem czas 24h/dobę do jego dyspozycji?

Dostałem szanse aby to załatwić za dziecko i za wnuka na raz,
Stania się obserwatorem wzrostu świadomości bez ograniczeń.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba


Dziecko myśli uczuciem,
nie intelektem.

Janusz Korczak

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzą i w budynku

Kiedy rozmawiam lub bawię się z dzieckiem,
moment mojego życia łączy się
na chwilę z jego momentem życia 
i oba te momenty mają tę samą dojrzałość.

J.Korczak


Obraz może zawierać: 2 osoby

Jak wspominam to był mój najpiękniejszy moment życia bez stresu,
Mogłem sam sobie stworzyć wzór dorastania jakiego bym pragnął.


Ważka – ogólnie rzecz ujmując – to symbol transformacji i przemiany.
 To stworzenie, które łączy nas z duchem natury i daje nam radość.

Kiedy zauważysz ważkę w swoim życiu to może być sygnał,
że czas na zmianę i rozwój lepszej wersji siebie.


Ważka jest atrybutem dla tych,
którzy potrzebują inspiracji
i odmiany w życiu.

 Według Majów, ważka to zwierzę symboliczne przedstawiające
bogini kreatywności, płodności i medycyny– IxChel.
Według legendy jej skrzydła magiczną pieśnią
przebudziły zmarłą Ixchel i uratowały od śmierci.

 Obraz może zawierać: 1 osoba

 "Proszę was nie bójcie się samotności, nie bójcie się ciszy, nie bójcie się nudy. 
Pamiętajcie, że milczenie jest wymowne, że nienawiść krzyczy, ryczy, ujada i wyje. 
Miłość uśmiecha się, milczy, czeka na was."

- Tadeusz Różewicz


Ktoś kiedyś powiedział, że Bóg się pomylił też i z kolejnością,
Najpierw jesteś młody i głupi, a na koniec stary i nie za mądry.

Inni też mówili, że jak się głupim i mądrym już urodziłeś,
To najprawdopodobniej takim samym zostaniesz do końca.



Obraz może zawierać: niebo i na zewnątrz

Już dawno temu przestałem się nad tym zastanawiać, co komu jest przyznane,
Dlatego zacząłem się cieszyć życiem już od momentu przejścia na emeryturę.

Na tyle poczułem się po jakim czasie i wolny i zdrowy,
Że zmieniłem swoje miasto stolicę, na kurort w górach.

Powtórna młodość duchem, to pewnie częściowa przesada,
Ale coś w tym jest, że dziecko cały czas obok nas odmładza.





















Obraz może zawierać: tekst





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz