poniedziałek, 6 marca 2023

Przypisuj wszystko do wznisienia





Jesteśmy w podróży Wzniesienia w tej chwili i ostatnią rzeczą, 

którą osobiście chcę zrobić jest zrobienie tej podróży 

poza świadomą świadomością - "w dopasowaniu nieświadomości", 

jak to ujął pewien gaduła.

Nie, może nie prowadzę statku kosmicznego. 

Ale prowadzę dobry statek Ja Jestem.

 Jestem monarchą nad tym królestwem, 

na mocy uniwersalnego prawa, i mogę "spędzić" mój czas

 - to znaczy wykorzystać mój czas

 - tutaj głównie zgodnie z moimi własnymi życzeniami.

Nieważne, czy robię różnicę, czy nie w świecie zewnętrznym.

 Chcę "spędzać" swój czas w sposób, który wiem,

 że robi różnicę w moim świecie. 

Tyle mam kontroli nad sytuacją.


***

Byłem pod wrażeniem czegoś, 

co trener powiedział na szkoleniu w 1979 roku. 

Poprosił nas, 

abyśmy przypisali treningowi wszystko, 

co wydarzyło się podczas treningu.

W tamtym czasie nie widziałem powodu takiego postępowania, 

poza ewentualnym marketingiem. 

Ale teraz widzę, że to utrzymywało 

Trening stale w czołówce naszych umysłów. 

Pozostawałem świadomie świadomy tego przez całą dobę.

Zachowałem bieżący zapis tego,

 gdzie wszystko się dla mnie wydarzyło podczas Treningu. 

To wzmocniło moją integrację tego, czego się z niego nauczyłem. (1) 

Całe ćwiczenie utrzymywało mnie w świadomości.

Zachęcam wszystkich do zaangażowania się w tę praktykę 

- tylko z samym sobą, 

aby wasz entuzjazm nie został stłumiony przez krytyków

 - przypisywania wszystkiego,

co dzieje się pomiędzy teraz a wzniesieniem, wniebowstąpieniu. (2)

Spowodowane przez energie Wzniesienia, 

wyraźne życzenie Matki,

 pracę naszej gwiezdnej rodziny, 

symptomy zapalenia wniebowstąpienia,

 wasze własne anielskie zdolności wysuwające się na pierwszy plan, 

cokolwiek - ale wszystko dlatego, że się wznosimy.

Moja niecierpliwość jest przepełniona. 

Przypisuję to Wzniesieniu. 

Wymyślam historię o tym,

 że mój merkebah wchodzi do sieci

 i muszę przechodzić przez bóle porodowe i lęki.

 I chciałbym, żeby ten proces się skończył.


***

Tak, to jest bilet.

 Skonstruowałem siebie z energii traumy dekady temu

 - Humpty Dumpty Man - (3), a potem go zdekonstruowałem. 

Teraz rekonstruuję ją w świadomej świadomości mojej misji

 i moich anielskich zdolności. 

Przepoczwarzam się, pod czujnym okiem Dowódcy, 

w mój zrównoważony, dorosły stan ego.

Skupiam swoje życie na mojej misji w pomocy Wzniesieniu. 

I widzę wszystko, co się dzieje, przez tę soczewkę.

Przypisy

(1) Zdziwiłbyś się jak wiele z tej strony wywodzi się z pracy Wernera Erharda. 

"Świat, który pracuje dla wszystkich" to słowa, które wypowiedział. 

Nawet "robienie różnicy" było. 

To, co on nazywał "zapisami"

 ja nazwałem "wazanami" (by połączyć to pojęcie z Vedantą).

 O ile o wazanach/zapisach/sprawach wie prawie każdy komentator duchowy,

 to żaden nie ujął sprawy jaśniej niż Werner.

(2) Aby pomóc w tej kwestii, zobacz:

    Gateway to Higher Dimensionality 

Vol. 1: Introduction to Ascension (Wrota do wyższego wymiaru)
    Gateway to Higher Dimensionality 

Vol. 2: Masowe, fizyczne wniebowstąpienie w zupełnie nową przestrzeń
    Gateway to Higher Dimensionality (Wrota do Wyższego Wymiaru). 

Tom 3: Wzniesienie nagłe i stopniowe

(3) Mój Tata krzyknął na mnie z odległości zaledwie centymetrów przed moją twarzą,

 kiedy miałem siedem lat i roztrzaskałem się na milion kawałków. 

Nazwałem siebie Humpty Dumpty 

Man po tym jak zdałem sobie sprawę,

 że jestem zdysocjowany, w wieku 40 lat. 

Pozostałem zdysocjowany do 58 roku życia. 

Wtedy mój brat Paul, terapeuta rodzinny, 

pomógł mi połączyć się z powrotem w całość w przypływie gniewu.  

Kiedy teraz wspominam ten czas, płaczę.

Zobacz:

    "From the Humpty Dumpty Man to Here:

Zakończenie lęku przed byciem w błędzie", 5 czerwca 2019 r.,

 na stronie https://goldenageofgaia.com/2019/06/05/300939/
    "Od Humpty'ego do nieba. Z miłością", 13 września 2022, 

na stronie https://goldenageofgaia.com/2022/09/13/from-humpty-to-heaven-with-love/
    "Aktywacja Zbiorowej Zdolności Duszy - część 2/2," 4 września 2022, na https://goldenageofgaia.com/2022/09/04/activating-a-collective-soul-capacity-part-2-2/
    "Ponowne złożenie Globalnego Garbusa", 8 lipca 2022, na stronie

 https://goldenageofgaia.com/2022/07/08/putting-the-global-humpty-together-again/

Share this:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz