środa, 22 marca 2023

Prawda jest poza porównaniam

 

 21 marca 2023 r. Steve Beckow 

 

Trawa jest zawsze bardziej zielona….  

Moje braki wydają się narastać wraz ze wzrostem energii miłości.  

W tej chwili porównuję się (niekorzystnie) do ludzi towarzyskich, 

a trawa po drugiej stronie jest zawsze bardziej zielona,

 ubolewając nad moim brakiem umiejętności w tej dziedzinie. 

 Gdybym zdecydowała się być bardziej towarzyska,

 moja ścieżka kariery byłaby liderem grupy.  

Miałem to wszystko zaplanowane w jednym czasie.  

Ale powołanie do bycia pisarzem zawsze było większe. 

 Nie ma sensu opłakiwać drogi, której nie wybrano.  

Najwyraźniej nigdy nie chciałem tego wziąć.  

I jeśli mam być szczery, przyznałbym, 

że nie chcę tego teraz brać,

 nawet gdybym mógł.  

Opłakuję część życia,

 z której dobrowolnie i celowo zrezygnowałem.  

Wydaje się to trochę głupie. 

 Teraz, kiedy to widzę, sprawa staje się niepokojąca. 

 Pamiętam swój wybór w tej sprawie i wiem, 

że dzisiaj ponownie dokonałbym tego samego wyboru.  

Doświadczony wybór

. Zdenerwowanie minęło. 

 Potrzebujemy tego, co robię.  

Potrzebujemy również tego, 

co robią osoby z umiejętnościami interpersonalnymi.  

Potrzebujemy tysiąca innych typów, 

aby zbudować Nową Ziemię.  

Nie ma sensu opłakiwać tego, co zostawiłem, 

aby robić to, co kocham.  

Myślę, 

że Nova Earth zostanie zrealizowana tylko wtedy, 

gdy wszyscy będziemy robić to, co kochamy.  

*** 

 Uznaję więc, że zostawiłem za sobą całą arenę życia, 

aby robić i stać się tym, co kocham.  

Uznaję zasługi i wartość obszarów, 

które pozostawiłem za sobą. 

I szanuję tych, którzy je uprawiają i rozwijają, 

nawet jeśli sam tego nie robię.  

Co do reszty, jestem tutaj szczęśliwy, 

kopiąc mój wiersz. 

Muszę przestać porównywać się z ludźmi

 pracującymi w zupełnie innej dziedzinie, takiej, 

której nigdy nie wybiorę… albo poczuję się przerażony i zły na siebie, 

jak teraz, bez żadnego powodu. 

 Dlaczego zawsze wydaje mi się, że trawa jest bardziej zielona?  

Prawda jest nie do porównania.  

Dla mnie prawda jest taka, 

że każdy z nas dodaje do całego gobelinu, 

całej maszynerii, Plan Matki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz