czwartek, 2 marca 2023

O uczeniu się pokory



1 marca 2023 przez Steve Beckow


Cytat: Quotesgram.com

(To nie jest apelacja. 

To eksploracja wewnętrznej mądrości procesu apelacyjnego).

My, którzy czekaliśmy na Ujawnienie i Wzniesienie, 

czekamy teraz na "Burzę".

Jak trudno jest utrzymać poczucie celu

 i przebudzenia w jej obliczu.

 I jakże paradoksalne. 

Jesteśmy najsilniejsi z silnych ... w czekaniu.

I w byciu powszechnie pozbawionym. 

Dzięki głębokiemu państwu, które chce nas unicestwić.

W środku tego zamieszania, 

prosimy cię, miesiąc po miesiącu, 

o nasze codzienne potrzeby. 

To zniechęcająca perspektywa, 

biorąc pod uwagę czasy, dla nas obojga.

Proces ten był dla mnie pokorny. 

Mogę zbadać jego wpływ? 

Bo tam właśnie uwidacznia się jego wewnętrzna mądrość.


***

Obserwując siebie w ciągu tych miesięcy, zauważyłem, 

że to, jak się czułem z poczuciem pokory, okazało się ważne. 

Poczucie pokory to jedno, ale jak się czuję z tym, że ją czuję?

Upokorzenie miało nastąpić bez względu na wszystko, 

jak wyjaśnił Michael w 2016 roku:

"Ponieważ [wszyscy] zakładacie profil 

- czy to z powodu pieniędzy, czy sławy,

czy władzy politycznej, czy finansowej, 

to nie ma znaczenia - daje wam to poczucie bycia wyniesionym. 

Zachęcamy was do zjechania windą do piwnicy".  (1)

Ten cytat nigdy mnie nie opuścił, a w miarę zbliżania się czasu, 

w którym mogę znaleźć się na stanowisku dyrektora generalnego,

 jego znaczenie rośnie.
 

Sprawdź, 

czy możesz rozwiązać problem podejmując działania samodzielnie,

 zanim poprosisz o to innych. Przestań narzekać. 

Wszystko kończy się na twoim biurku. 

Wszystkie te wiadomości krążą po mojej głowie,

 a słuchanie ich wymaga (macie to) pokory. 

Więc z radością przyjmuję to, 

co dostaję.


***

Osiągnięcie tego punktu było jednak długim procesem. 

I teraz, kiedy dałem ci tło, możesz docenić to, 

kiedy mówię, że często byłem niesiony do przodu kopiąc i krzycząc.

Proces uniżenia jest niewątpliwie jednym z powodów, 

dla których Matka poprosiła nas,

 abyśmy każdego miesiąca prosili Cię o nasz chleb powszedni,

 kiedy nie jest to konieczne. 

Mogę pomyśleć o kilku sposobach, 

w jaki nasze potrzeby mogłyby zostać zaspokojone 

bez konieczności comiesięcznego wysłuchiwania nas.

Pozwól mi jednak opisać wpływ tego procesu na mnie, 

ponieważ myślę,

 że jest tu bardziej ogólna, cenna lekcja:

-> Moje całe skonstruowane "ja" opiera się na oporze. 

Dziecko z miotu włożyłoby kij w szprychy, 

gdyby nie zostało wysłuchane. 

Ofiara przemocy fizycznej i emocjonalnej nauczyłaby się karate, 

a wtedy jego ojciec nie odważyłby się zbliżyć do niego ponownie.  

Młody człowiek wyrósł na policjanta świata i tak dalej, i dalej. <-

Do tego w moim wypaczonym światopoglądzie, jako historyk, 

wiedziałem, że wszystko zależy od tego, 

jak daleko jesteś gotów się posunąć.

 A ja byłem kamikaze. 

Zawsze w zasięgu ręki. 

Uwielbiałem się awanturować.
***

OK,

 mając to za tło, pozwólcie, 

że zajmę się teraz odpuszczeniem mojego oporu przed byciem pokornym. 

Widzisz, jak daleko musiałbym się posunąć. 

Troll pod mostem nie podda się bez walki.

Piszę to, aby powiedzieć, 

że jako zreformowany troll, 

mógłbym zareagować na to comiesięczne nakładanie papieru ściernego 

na jeden z dwóch sposobów. 

Mógłbym się oprzeć, jak zawsze to robiłem.... 

automatyczna odpowiedź.... vasana.... Stojąc na gruncie zasad.... 

Uzasadnione.... Poskarżyć się Michaelowi...

 Zagrozić odejściem.... 

Coraz bardziej zmęczony.... 

Porażka w mojej misji.... Oddać ducha....

Albo mogę pozwolić na ten proces. Matka i Michał poprosili nas, 

abyśmy zbliżali się do was każdego miesiąca z jakiegoś powodu. 

Nie są okrutni. Jak nam przypomina, 

jest bardzo praktyczną matką. (2)

Teraz to widzę.

 Czytelnik i redaktor,

 odbiorca i dawca stanowią część procesu ponownego rozbudzenia dobroczynności 

i hojności w społeczeństwie 

(zanim Rewal wezwie nas do działania w oparciu o te same cnoty). 

Jesteśmy proszeni w naszym kręgu wpływu o ponowne uruchomienie 

"ebb i przepływu ... miłości i dzielenia się". (3)

Wiem, że dzielenie się powoduje przepływ miłości z mojego serca 

w górę przeze mnie i na zewnątrz do innych.

 Dlaczego nie miałbym być jej orędownikiem? 

To doświadczenie nauczyło mnie, by nim być.

Wiem też, że dzielenie się naprawia zranienia wynikające z podziału. 

Naprawia je emocjonalnie, nieproporcjonalnie do wartości tego, co się dzieli.

Musimy ponownie uruchomić nasze silniki dzielenia się w społeczeństwie. 

Nasze rządy nie tylko nie chcą tego zrobić;

 chcą nas całkowicie wyeliminować jako "bezużytecznych zjadaczy". 

Ale nawet akt zwykłego dzielenia się miłością pokona ich.

Do czasu nadejścia Rewalu przejdę kurs przygotowawczy pokory i dzielenia się, 

a to prawdopodobnie okaże się właśnie tym, 

czego wymaga sytuacja bycia dyrektorem generalnym.

Jeśli do tego czasu przepływ hojności i współczucia 

w społeczeństwie nie zostanie ponownie uruchomiony - jako prezes, 

który jest również pisarzem? 

To będzie pierwsza kolejność działań.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym czytaniu 

ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 22 lipca 2016.

(2) Boska Matka:  Jestem praktyczną Matką.

 ("Much Lies Ahead: Personal Reading of Narendra Mishra 

with Sri Krishna and the Divine Mother, May 30, 2019," 

na stronie https://goldenageofgaia.com/2019/06/02/personal-reading-of-narendra-mishra-with-sri-krishna-and-the-divine-mother-may-30.

 
(2) Boska Matka:  

Jestem praktyczną Matką. ("Much Lies Ahead: 

Personal Reading of Narendra Mishra with Sri Krishna and the Divine Mother, May 30, 2019,"

 na stronie https://goldenageofgaia.com/2019/06/02/personal-reading-of-narendra-mishra-with-sri-krishna-and-the-divine-mother-may-30-2019/).

(3) Steve: Czy to naprawdę jest w Planie, 

że kontynuujemy zbliżanie się do czytelników miesiąc po miesiącu?

Archanioł Michał Barring [the Reval], tak,

 ponieważ to, czego uczą się istoty ludzkie, 

ponownie, to ten ebb i flow oraz wiele przejawów miłości i dzielenia się.

 (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowe

m przez Lindę Dillon, 30 kwietnia 2019).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz