wtorek, 19 kwietnia 2022

Przesłanie

 AA Michał: 



 

Sharon Stewart
www.sharonandivo.weebly.com

Grupa Archanioła Michała

Tydzień 52, 17 kwietnia 2022

Sharon: Cześć ludzie! Cóż, udało się!

 To nasza rocznica. 

Pogratulujcie sobie i bądźcie wdzięczni 

za wskazówki i nauczanie Michała. 

Poklepcie się też po plecach! 

Tak dobrze nam poszło.

Michał: Jestem Michał. 

Stworzyliście tak wiele zmian, 

a jednak nie zdajecie sobie z tego sprawy. 

My z niebios widzimy zmiany, 

które stworzyliście. 

Pozwólcie, że przytoczę wam teraz kilka przykładów.

Powstrzymaliśmy wojnę między USA a Rosją o Ukrainę. 

Ta wojna wciąż trwa. 

Przekształcamy energie w tym rejonie, 

aby zrównały się ze Światłem.

Pomogliśmy rdzennym mieszkańcom Australii 

w dalszym ciągu przeciwstawiać się ciemności w tym kraju.

Pomogliśmy ustabilizować sztuczną linię czasową 4D, 

aby umożliwić wielu osobom przeskoczenie, 

jeśli wolicie, na naturalną linię czasową 4D.

Pomogliśmy napełnić siatkę 5D większą ilością energii, 

co pomogło ustabilizować cały proces wznoszenia Ziemi.

Jest tego więcej. 

Proszę, zrozumcie, że wasze wysiłki przynoszą efekty. 

Nawet jeśli czujecie, że nie widzicie rezultatów, zrozumcie, że one działają. 

Dla wielu obszarów Ziemi wydarzenia mogły potoczyć się o wiele gorzej, 

gdyby wasze energie nie były przekazywane z taką miłością.


Nie prosiłem was o pomoc, 

bo myślałem, że nam się nie uda. 

Wiedziałem, że odniesiemy sukces.

Dlatego jeszcze raz proszę was o wysyłanie pozytywnych energii na Ukrainę.

 Pomoże to ustabilizować ten obszar i pomoże obudzić tych, 

którzy czują, że wojna jest nieuchronna.

 Jest ona nieuchronna tylko wtedy, gdy na to pozwolicie.

 Spójrzcie na obszar Ukrainy jak na tygiel energii i wszystkie dusze,

 które o tym myślą, są połączone z tym tyglem. 

Proszę, przekażcie swoją miłość do tego tygla, 

a energie zostaną przeniesione do tych, którzy mają mniejsze serce.

Ja jestem Michał.

Jestem waszym przywódcą,

jestem waszym Światłem,

my jesteśmy Legionem.

Jeszcze raz z całego serca dziękuję za wasz udział, aniołowie.

Adonai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz