piątek, 29 kwietnia 2022

Połączenia z lwem

 


Miałem kilka niesamowitych telepatycznych połączeń ze zwierzętami, 

najpierw ze słoniami, a potem z lwami,

 szczególnie w związku z ogromnym oczyszczaniem

 i oczyszczaniem pracy, którą wykonaliśmy,

 ponieważ wyleczyliśmy wypadnięty dysk w kręgosłupie ziemi, 

więc wszystko zostało ponownie wyrównane. 

Więcej niż to zakotwiczenie w Nowej Ziemi i Nowym Złotym Wieku.

Najpierw wiadomość, 

którą otrzymałem od lwów, a szczególnie od lwic,

 które były tak wdzięczne, 

że uwolnienie wreszcie nadeszło. 

Obiecały, że zrobią swój udział,

 aby utrzymać linie energetyczne otwarte, 

ponieważ teraz ponownie połączyły się

z Niebiańskimi Chrystusowymi Lwami z Syriusza.

Potem dwie noce sgo,

 ponieważ lwy ryczały przez dwie noce 

wokół kempingu Satara w Parku Narodowym Krugera,

 gdzie przebywaliśmy. 

Nie widzieliśmy ich, ale czuliśmy ich obecność,

 zwłaszcza Caspera - Białego Lwa i Króla.

W niedzielę wieczorem usłyszałem jego ryk

 i połączyłem się z nim telepatycznie.

Jego przesłanie było pełne radości 

i głębokiej wdzięczności za wykonaną pracę i za to,

 że lwy będą pomagać, 

ponieważ dosłownie rykiem otwierają kanały częstotliwości dźwiękowych

 i portale energetyczne dla Syriusza.

Następnie powiedział, że był moim osobistym lwem,

 gdy po raz pierwszy przybyłem na Ziemię z Syriusza w czasach Lwiego Królestwa. 

Istniała między nami głęboka więź,

 a więc głęboki szacunek, miłość i towarzystwo, 

które powstały w ciągu wielu żyć i egzystencji, 

ponieważ w tamtych czasach lwy 

i ludzie pracowali razem w jedności i harmonii. 

Nie było zabijania ani polowań. 

Wszyscy byli jednością.

I rzeczywiście, 

powiedział, jesteśmy w trakcie powrotu do tego stanu w Nowej Ziemi

 i w Nowym Złotym Wieku. "Znów będę szedł z wami, 

jak dawniej. Kłaniam ci się z wdzięcznością, 

Niebiańska Królowo".


Poczułem to towarzystwo, 

głęboki szacunek i zaufanie,

 które kiedyś istniało.

Byłem głęboko wzruszony.

Tak, w końcu wracamy do stanu, 

w którym wszystko jest jednością. 

Gdzie lew i baranek pokojowo współistnieją 

i gdzie nie będziemy zabijać i plądrować, 

ale będziemy widzieć duszę 

i Boskość we wszystkich stworzeniach, 

ponieważ wszystko jest święte i święte.

Wszystko jest jednością.

Casper jest drugim lwim towarzyszem, 

z którym nawiązałem kontakt. 

Pierwszym była lwica Bugeura, 

która kilka lat temu wróciła z Argentyny do Afryki

 i domagała się ponownego połączenia ze mną,

 a z którą spotkałam się w Panthera Africa Lion Sabctuary w Stanford.

**By Judith Kusel

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz