środa, 6 kwietnia 2022

Przesłanie Michaela z AA do współpracowników światła





Grupa Archanioła Michała - Przesłanie na 50. tydzień

Jestem Archanioł Michał z przesłaniem dla Grupy Anielskich Wojowników.

Wiele z tego, co wydarzyło się na Ukrainie,

 jest już za nami. 

Czynione są ostatnie przygotowania do pozostawienia w kraju sił rosyjskich,

 aby zabezpieczyć tę działkę 

i kontynuować uwalnianie ludzi z opresji DS. 

Dokonuje się kolejnych aresztowań. 

Zostaną oni potraktowani tak,

 jak Rosjanie uznają to za stosowne.

Teraz potrzebna jest transmutacja energii na obszarze Ukrainy, 

ponieważ te energie są bardzo gęste.

Pytamy was w tym tygodniu, 

czy poczulibyście inspirację do transmutacji 

tych energii za pomocą fioletowego płomienia.

Nie jest to trudne 

- po prostu zobaczcie siebie jako Boski płomień fioletu, 

zmieńcie swój obraz w płomień fioletu, 

a następnie wyślijcie swoje energie na Ukrainę.

 Musimy podnieść ten obszar z jego gęstości, inaczej ryzykujemy, 

że znowu zostanie on utracony przez siły okultystyczne.

Ja jestem Archanioł Michał. Będę z wami

 i jeśli będziecie potrzebowali przewodnictwa, 

będę tam, aby wam pomóc.

Ja jestem twoim światłem, 

ja jestem twoim mieczem,

 jesteśmy Legionem.

Adonai.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz