piątek, 29 kwietnia 2022

Przesłania od lwów

 Judith Kusel:



Biały lew Casper w pobliżu kempingu Satara, Park Narodowy Krugera


http://www.judithkusel.com

 

Miałam niesamowitą łączność telepatyczną ze zwierzętami, 

najpierw ze słoniami, a potem z lwami,

 szczególnie w związku z ogromną pracą oczyszczającą, 

którą wykonaliśmy,

 gdy leczyliśmy wypadnięty dysk w kręgosłupie ziemi, 

tak że wszystko było znowu wyrównane.

Więcej niż to zakotwiczenie w Nowej Ziemi i Nowym Złotym Wieku.

Najpierw wiadomość, którą otrzymałem od lwów, 

a szczególnie od lwic, które były tak wdzięczne, 

że uwolnienie wreszcie nadeszło. 

Obiecały, że zrobią swój udział,

 aby utrzymać linie energetyczne otwarte,

 ponieważ teraz ponownie połączyły się

 z Niebiańskimi Chrystusowymi Lwami z Syriusza.

Następnie, dwie noce temu, 

gdy lwy ryczały przez dwie noce wokół kempingu Satara 

w Parku Narodowym Krugera, 

gdzie przebywaliśmy.

Nie widzieliśmy ich, ale czuliśmy ich obecność,

 a szczególnie obecność Caspera - Białego Lwa i Króla.

W niedzielę wieczorem usłyszałem jego ryk i połączyłem się z nim telepatycznie.

Jego przesłanie było pełne radości 

i głębokiej wdzięczności za wykonaną pracę i za to, 

że lwy będą pomagać, 

ponieważ dosłownie rykiem otwierają kanały częstotliwości dźwiękowych

 i portale energetyczne dla Syriusza.

Następnie powiedział, że był moim osobistym lwem, 

gdy po raz pierwszy przybyłem na Ziemię z Syriusza w czasach Lwiego Królestwa.

Istniała między nami głęboka więź, 

a więc głęboki szacunek, miłość i towarzystwo,

 które powstały w ciągu wielu żyć i egzystencji, 

ponieważ w tamtych czasach lwy i ludzie pracowali razem w jedności i harmonii.

Nie było zabijania ani polowań. Wszyscy byli jednością.

Rzeczywiście, powiedział, jesteśmy w trakcie powrotu do tego stanu w Nowej Ziemi

 i Nowym Złotym Wieku. "Znów będę szedł z wami, jak dawniej. 

Kłaniam ci się z wdzięcznością, Niebiańska Królowo".

Poczułem to towarzystwo, 

głęboki szacunek i zaufanie, które kiedyś istniało.

Byłem głęboko wzruszony.

Tak, w końcu wracamy do stanu, w którym wszystko jest jednością. 

Gdzie lew i baranek pokojowo współistnieją 

i gdzie nie będziemy zabijać i plądrować, 

ale będziemy widzieć duszę i Boskość we wszystkich stworzeniach, 

ponieważ wszystko jest święte i święte.

Wszystko jest jednością.

Casper jest drugim lwim towarzyszem,

 z którym nawiązałem kontakt.

Pierwszym była lwica Bugeura,

 która wróciła do Afryki z Argentyny 

i domagała się ponownego połączenia ze mną kilka lat temu,

 a którą spotkałem ponownie w Sanktuarium Pantery Afrykańskiej w Stanford.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz