piątek, 2 sierpnia 2019

Kim jestem?

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Jeśli już o to pytasz jesteś już prawie jak w domu,
Czy to ważne czy Bogiem czy też synem Bożym?

Ważne, że się zastanawiasz skąd przyszedłeś i dokąd odchodzisz,
To jak gdyby samoistnie otwiera drzwi do przyszłej wiedzy o tym.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Ale zawsze trzeba zacząć od poznania siebie i własnego ciała,
Przecież anatomia świadczy o konstrukcie zbudowanym bytu.

Na wzór i podobieństwo jakiegoś pierwowzoru istoty pierwotnej,
Ale wszystkie nasze oczekiwanie spełzną w nieznane szybko.



Na tym polega powiedzenie, że prawda cię wyzwoli,
Bo nikt inny jak ty nie może głosić cudzą, a własną.

Tylko tak, gdy sam odkrywasz możesz jak kwiat rozchylić płatki,
Zawsze jest tak, że od wnętrza wiedzy sam i zakwitnąć w pełni ...

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, noc i na zewnątrz

Wtedy pytanie kim jestem staje się retoryczne bo już wiesz,
Że sobą samym Ja Jestem, ja istnieję i poza mną nic innego.

Wszystko inne to tylko projekcja mojego umysłu postrzegania,
A myślenie jak kursor przesuwa zależne od uczuć kolejne obrazy.

Obraz może zawierać: w budynku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz