sobota, 3 sierpnia 2019

Jestem

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, tekst, na zewnątrz i woda

Musimy mieć projektor życia w sobie samo korygujący wydarzenia,
W przeciwnym razie bylibyśmy jego obserwatorem tak jak w kinie.

Co ciekawe rodzimy się jako obserwator i jako obserwator umieramy,
W miarę doświadczenia wciągamy się w projekcję życia tak jak w grę.

Obraz może zawierać: ocean, niebo, chmura, zmierzch, na zewnątrz, tekst, woda i przyroda

Pod koniec życia i większej świadomości próbujemy mieć wpływ,
Jednak gdy z czymś przeholujemy zaczynamy chorować z ciałem.

Gdy się z nim pogodzimy staje się posłusznie wdzięczne,
Tak jakby z niby była dusza połączona, a nie już z nami

Obraz może zawierać: drzewo, roślina, niebo, na zewnątrz i przyroda

Odnośnie Boga, - w niebiańskich światach jest najmniej Boga, 
a najwięcej szczęścia, radości, komfortu, kultury 
i przyjemności bez odniesienia do Źródła. 
W wyższych światach nie ma kościołów, nie ma wiary, nie ma nadziei. 
Króluje tam miłość, a Bóg nawet nie chce o sobie słyszeć. 
Oddany jest wszystkim do dyspozycji jako anonimowa Istota. 
Na Ziemi potrzebujemy wiary i nadziei, bo jeszcze cierpimy z niewiedzy. 
Cierpimy na różne sposoby. 
Wiesiu

Specjalne podziękowania dla Międzynarodowej Grupy Złotego Wieku za stworzenie tego gifa



 A jeśli poza nim nie ma już niczego?
Wtedy my jesteśmy w nim, a on w nas,
Jako części całości co się zastanawiają:
Skąd są i kim są, dokąd idą i skąd przyszły.
Nie wiem już czy go warto szukać, tylko być!

Bo ja jestem tobą, a ty we mnie i nic,
Nie może być nieciągłości w niczym.

Obraz może zawierać: 1 osoba

"Naj­ważniej­sze spot­ka­nia od­by­wają się w duszy, na długo przed tym, nim spotkają się ciała "
A więc zawsze jestem tam, gdzie powinienem być i zawsze w Nim czy to w Źródle Jego...

Brak dostępnego opisu zdjęcia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz