piątek, 4 stycznia 2013

Menhiry i intuicja




„Jeżeli wy nie będziecie mówić kamienie zaczną krzyczeć!” 

Podoba mi się podejście autorki artykułu wychodzące z pozycji,
Lotu ptaka ponad wiarę religii i wiedzę naszej nauki, oraz i pasja,
I to z jaką autorka podchodzi do poszerzania swojej świadomości!

Znajdujemy się w pozycji muchy tej chodzącej po ekranie telewizora,
Która od jakiegoś czasu zaczyna się zastanawiać co znaczą obrazy,
Te pod jej małymi łapkami, czy to jakieś kody zmieniające się kolorami,
A może to sygnały jak kręgi zbożowe, od 'muszych' cywilizacji kosmosu?

To własnie takie podejście dziecka może nas uwolnić z ciasnego myślenia!
To do niego nas namawiał Jezus: Bądźcie jak dzieci! czyści jak i też naiwni,
Zawsze otwarci na nowe pomysły, oraz bez trzymania się dogmatów wiary,
Tak samo nie sprawdzonych teorii naszych pseudo naukowców i proroków!




Nic też dziwnego, że na autorkę posypie się krytyka, 
Że i ona sama niczego nie może udowodnić naukowo..
A jak można udowodnić istnienie czegokolwiek w materii,
Tuż przed jej rozkładem i transformacją w czystą energię, 
Z której sama kiedyś powstała przez proces zagęszczenia?

Życie w materii to taka chwila zatrzymana w umyśle obserwatora,
Zapewne są sposoby by naszą uwagę zatrzymać promieniowaniem,
Za pomocą pola magnetycznego oraz siły grawitacji i anty-grawitacji,
Może do tego właśnie służą te najbardziej trwałe materialne artefakty?

Czy to megalityczne kamienie układane zgodnie z kodem i promieniowaniem?
Coś już wiemy, o energii kształtu i wpływu na nasze pole magnetyczne ciała.

Jeżeli to nasze postrzeganie i świadomość też zależy od DNA,
To komuś z daleka kosmosu zależy by nasze kody tu zmienić,
A naszym obecnym kapłanom wiedzy by zachować status quo!
To dlatego jest coraz więcej kręgów zbożowych na całej ziemi!
Więc i dlatego podzielam zdanie autorki o wadze promieniowania,
A właśnie menhiry jako symbole energii kształtu mogę temu służyć! 



http://nowadroga.webnode.com/news/a108-postulatow-nowej-ziemi/?utm_source=copy&utm_medium=paste&utm_campaign=copypaste&utm_content=http%3A%2F%2Fnowadroga.webnode.com%2Fnews%2Fa108-postulatow-nowej-ziemi%2F

108 postulatów Nowej Ziemi,
Trudno nie przyjąć w całości,
Trudno się z nimi nie zgadzać,
Więc do dzieła nowi Ziemianie!!



Kiedy wasza świadomość dosięga określonego poziomu tu rozwoju,
 To jesteście zdolni odróżnić, kto staje się przewodnikiem i sił jakich.

A zwykły człowiek tego nie zrozumie i nie dostrzeże różnicy dwóch sił,
W istocie zmaganie się tych sił zachodzi wewnątrz i każdego człowieka.
Mam na myśli zmaganie się sił, tych pomnażających i redukujących iluzję.
A jednocześnie ludzie sami zmieniają strony tak jak w tym kalejdoskopie,
Jednego dnia zachowują się pozytywnie, a następnego pomnażają iluzję!

Dzieje się to w każdym miejscu i momencie życia niezależnie od sił,
I na tym polega złożoność współoddziaływania w waszym świecie,
Faktycznie to wasze fizyczne ciało staje się po prostu mechanizmem,
Nieomalże takim robotem, który rządzony jest wewnętrznymi siłami,
             Jak i pod działaniem których, człowiek ten popadł i jest manipulowany!




Ja! To Wasze Wyższe Ja i zawsze znajdzie odpowiedź na pytanie,
Z kim teraz tutaj macie do czynienia i jakie siły stoją za człowiekiem,
Takim i który stoi przed wami i nie wiadomo w co by się przebrał!

Dlatego wszystkie prawdziwe nauki, które dajemy naszym uczniom,
             Nakierowane są na rozwój waszej więzi z waszym teraz Wyższym Ja.

To teraz bardzo trudne a szczególnie w obecnej dobie mediów,
Odwrócić uwagę ludzi w młodym wieku od zewnętrznego szumu,
Po to aby skierować ich do wewnętrznego środka intuicji serca!

To tak, jakby u kierowcy samochodu przykutego uwagą,
Do przedniej szyby, wzbudzić świadomość, że ma z tyłu, 
Nieznanego pasażera i niewidzialnego również w lusterku, 
Jak i bez świadomości, że ktokolwiek wcześniej wsiadał...

Uświadomienie tego sobie było dla mnie dużym wstrząsem,
Potwierdzonym drżeniem i mrowieniem skóry całego ciała!

Potem tak się do tego przyzwyczaiłem i wiedziałem już dobrze,
Że to każde zlanie się gęsiej skórki po ciele - jest odpowiedzią,
Na zadane tuż wcześniej, ale i świadomie wewnętrzne pytanie!

Teraz już od dawna sam wiem, że cały czas jest ze mną i nie śpi,
Gotowy mi teraz służyć, więc witam go codziennie rano i żegnam,
Tak samo wieczorem i wiedząc, że będzie czuwał jak na warcie,
Powierzałem mu samochód na odległych trasach wiedząc też zawsze,
Że ostrzeże mnie przed skrytym patrolem i nagłym niebezpieczeństwem!



Kiedyś mnie pasażerka złapała na tym, że od pewnego momentu jazdy,
Swobodnie rozmawiam i jak by mnie nie przeszkadzało to prowadzenie,
A potem nagle zaczynałem się zacinać i tracić wątek rozmowy i kierując,
Całą uwagę na drogę za szybą, więc je o tym powiedziałem, nie uwierzyła!

A sama zażądała dowodu, więc przyszedł mi nagle pomysł i dreszcz potwierdzenia,
Jak to zwykle, więc zapytałem, czy jest głodna i co by zjadła i zdamy się na Niego!
Wymyśliła domowy obiad z wazą pomidorowej zupy z ręcznie robionymi kluskami,
A to nie były czasy jeszcze takich pomysłów przy drodze jak późniejszych gospód.

Więc sam przez chwilę straciłem rezon i nawet zapomniałem o jedzeniu,
Kiedy nagle tuż przed ostrym zakrętem, dostałem znany sygnał dreszcz,
A kątem oka zobaczyłem wielki napis Coca-cola i uśmieszek pasażerki,
Z ciężkim trochę krokiem wchodziłem do przydrożnego baru jak stodoły,
Która okazała się jedną z pierwszych prawdziwych gospód 'domowych',
Poza tym wszystko było tak jak sobie zamówiliśmy łącznie z wystrojem!

Po tym wszystkim dalsza podróż minęła nam bez słowa, jak z Pasażerem!
Bo to na nasze komórki nerwowe neuryty i dendryty ma ON wpływ, jak poniżej:



Nie może nam niczego zabronić, ale może nas ostrzec,
Dlatego warto być czujnym, a nie przypominać sobie:
"A nie mówiłam, miałam takie przeczucie i coś tknęło",
Mówią tak zazwyczaj po fakcie i najczęściej kobiety!

To właśnie intuicja pozwala mi śmiało pisać, 
By nikt nie mógł potem mi niczego zarzucić,
Mam na myśli zaprzeczenie tego co wcześniej,
Pisałem w trybie i nie tylko przypuszczającym.

Dziś już nawet tego się nie obawiam, 
Bo każdy z nas poszukiwaczy teraz,
Nie może się wstydzić i nie wiedzy,
I słabości, by stale się nowego uczyć!

Za to jak sięgam do swoich wcześniejszych,
Z satysfakcją stwierdzam ich aktualność!

….czego można się spodziewać ….WSZYSTKIEGO! 

http://nowadroga.webnode.com/news/na-prze%C5%82omie-roku-i-epok/?utm_source=copy&utm_medium=paste&utm_campaign=copypaste&utm_content=http%3A%2F%2Fnowadroga.webnode.com%2Fnews%2Fna-prze%25c5%2582omie-roku-i-epok%2F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz